فهرست مطالب

فیلم نگار - پیاپی 108 (آبان 1390)

ماهنامه فیلم نگار
پیاپی 108 (آبان 1390)

  • 160 صفحه، بهای روی جلد: 12,000ريال
  • تاریخ انتشار: 1390/08/01
  • تعداد عناوین: 37
|
  • سرمقاله
  • مبانی سینمای دینی
    صفحه 5
  • سینمای ایران
  • اتفاق
    صفحه 7
  • بانک فیلم نامه
    صفحه 14
  • سینمای ایران: معرفی فیلم های روی پرده
  • سعادت آباد، شیش و بش، مرگ سپید، آژانس ازدواج
    صفحه 17
  • پوشه سعادت آباد: کانون خیر و شر و ایده ناظر
    صفحه 25
  • فنون نگارشی و موقعیت سازی
    صفحه 29
  • گفت و گو با امیر عربی
    صفحه 31
  • سینمای ایران: استثنا و قاعده
  • بررسی تطبیقی شیش و بش و سن پطرزبورگ
    صفحه 36
  • سینمای ایران: بانک سوژه
  • شیوه های معرفی شخصیت و جایگاه انگیزه در آن
    صفحه 40
  • سینمای ایران: الگو
  • دیالوگ در آژانس شیشه ای
    صفحه 43
  • سینمای ایران: فرهنگ فیلمنامه نویسان
  • ابراهیم حاتمی کیا
    صفحه 48
  • سینمای ایران: ایجاز
  • فیلمنامه کوتاه به رنگ کهر
    صفحه 50
  • سینمای ایران: نامه نگار
  • نامه نگار
    صفحه 55
  • سینمای جهان
  • چشم انداز
    صفحه 58
  • سینمای جهان: بازار فیلمنامه
  • کی به کی چی فروخته؟
    صفحه 60
  • سینمای جهان: سیناپس
  • ظهور سیاره میمون ها-توطعه گر-ابر8-دزدان دریایی کارائیب4- شیوع-حمله به بلوک -برد برد-موج سوار و مقصد نهایی
    صفحه 62
  • سینمای جهان: پوشه توطئه گر
  • گزارش نگارش فیلمنامه
    صفحه 69
  • بررسی فیلمنامه
    صفحه 72
  • سینمای جهان: پوشه رنگو
  • شخصیت پردازی و ارجاعات سینمایی
    صفحه 74
  • نگاهی به موقعیت وسترن و انیمیشن
    صفحه 77
  • سینمای جهان: مهارت های نویسندگی
  • پل شریدر
    صفحه 79
  • سینمای جهان
  • 101 عادت نوشتن فیلمنامه نویسان بزرگ
    صفحه 83
  • سینمای جهان: استثنا و قاعده
  • فرهنگ فیلمنامه
    صفحه 87
  • سینمای جهان: الگو
  • بیست پیرنگ اصلی فیلمنامه
    صفحه 90
  • فیلمنامه ات را بنویس و آن را بفروش
    صفحه 94
  • سینمای جهان: تجربه های پراکنده
  • علت و معلول در ویل هانتیگ خوب
    صفحه 98
  • لباس، ظاهر و هر آنچه که فضای اطراف شخصیت را احاطه کرده
    صفحه 100
  • کلبد شکافی فیلمنامه های پر فروش
    صفحه 102
  • سینمای جهان: مستند و کوتاه
  • از موضوع تا طراحی فیلمنامه در فیلم مستند
    صفحه 105
  • نگاهی به مستند آفرینش
    صفحه 109
  • مستند سازان چه کار می کنند؟
    صفحه 110
  • چگونه فیلمنامه کوتاه بنویسیم
    صفحه 112
  • گزارش جشنواره فیلم کوتاه تهران
    صفحه 115
  • فیلمنامه کامل
  • عزیز از دست رفته
    صفحه 117
  • سکانس برگزیده
    صفحه 156
  • بررسی فیلمنامه
    صفحه 157
  • گفت و گو با بن افلاک
    صفحه 159