فهرست مطالب
ماهنامه فیلم نگار
پیاپی 112 (اسفند 90 و فروردین 91)
- 384 صفحه، بهای روی جلد: 40,000ريال
- تاریخ انتشار: 1391/01/25
- تعداد عناوین: 84
- سرمقاله
-
مبانی سینمای دینی (53)صفحه 6
- سینمای ایران
-
صفحه 7
-
آینه ای در برابر جشنواره سی ام / صورت بندی فیلمنامه های جشنواره فجرصفحه 14
-
صفحه 20
-
صفحه 23
-
صفحه 31
-
صفحه 43
-
صفحه 49
-
صفحه 60
-
معرفی فیلم های روی پرده / شب واقعه، چیزه ایی هست که نمی دانی، ساعت شلوغی. قبرستان غیر انتفاعی...صفحه 66
-
پوشه چیزهایی هست که نمی دانی / نشانه شناسی مفهوم روزمرگی در فیلمنامهصفحه 84
-
صفحه 86
-
بانک سوژه / بررسی کارکرد ایام ویژه و مناسبت ها در فیلمنامهصفحه 90
- سینمای جهان
-
سینا پس / فرزندان، خیلی بلند و کاملا نزدیک، نیمه ماه مارس...صفحه 96
-
صفحه 101
-
صفحه 102
-
صفحه 107
-
صفحه 109
-
صفحه 112
-
صفحه 114
-
صفحه 117
-
صفحه 121
-
صفحه 123
-
صفحه 125
-
صفحه 127
-
صفحه 129
-
صفحه 131
-
صفحه 133
-
صفحه 135
-
صفحه 138
-
صفحه 140
-
صفحه 142
-
صفحه 144
-
صفحه 150
-
صفحه 152
-
صفحه 153
-
صفحه 155
-
صفحه 157
-
صفحه 165
-
از ایده تا پرده(جایی برای پیرمردها نیست)صفحه 168
-
شخصیت های خاص خشن (جایی برای پیرمردها نیست)صفحه 170
-
از رمان تا فیلمنامه در جایی برای پیرمردها نیستصفحه 173
-
بررسی فیلمنامه جایی برای پیرمردها نیستصفحه 176
-
شرارت پست مدرن در فیلمنامه جایی برای پیرمردها نیستصفحه 178
-
شکاف های روایی در فیلمنامه جایی برای پیرمردها نیستصفحه 182
-
از ایده تا پرده (پس از خواندن بسوزان)صفحه 186
-
از ایده تا پرده (یک مرد جدی)صفحه 187
-
بررسی فیلمنامه های جنایی کوئنصفحه 188
-
از ایده تا پرده (شهامت واقعی)صفحه 190
-
بررسی شخصیت های فیلمنامه شهامت واقعیصفحه 193
-
گفت و گو با برادران کوئنصفحه 196
-
فیلمنامه های ساخته نشده برادران کوئنصفحه 208
- مستند و کوتاه
-
گفت و گو با فتح الله امیری برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فجرصفحه 211
-
گفت و گو با حبیب احمدزاده درباره مستند «بهترین مجسمه دنیا»صفحه 212
-
بررسی مستند مهرجویی، کارنامه چهل سالهصفحه 213
-
گفت و گو با دن لیندسی و تی. جی. مارتین برندگان بهترین مستند بلند اسکارصفحه 214
-
فیلمنامه کوتاه تجربی نیوزیف/ یادداشتی بر فیلمنامه کوتاه نیوزیفصفحه 217
-
گفت و گو با تری جورج برنده اسکار بهترین فیلم کوتاهصفحه 219
-
چگونه فیلمنامه کوتاه بنویسیمصفحه 221
- فیلمنامه کامل
-
فیلمنامه هنرمندصفحه 225
-
فیلمنامه تعمیر کار، خیاط، سرباز، جاسوسصفحه 251
-
فیلمنامه مانی بالصفحه 350
-
سکانس طلایی «هنرمند»صفحه 363
-
فیلمنامه هنرمند به روایت هازانا ویسیوسصفحه 364
-
بررسی فیلمنامه هنرمندصفحه 366
-
تاملی در برهه زمانی طرح فیلمنامه هنرمندصفحه 368
-
سکانس طلایی «تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس»صفحه 370
-
گزارش نگارش فیلمنامهصفحه 371
-
درباره فیلمنامهصفحه 375
-
نگاهی به ساختار دراماتیک فیلمنامهصفحه 377
-
سکانس طلایی «مانی بال»صفحه 379
-
نگاهی به فیلمنامه مانی بالصفحه 380
-
بررسی فیلمنامه مانی بال و مقایسه آن با شبکه اجتماعیصفحه 382