آرشیو یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۱۰۷۸
ورزش
۱۴

سرمربی تیم استقلال تهران: حرف زدن در مورد داوری را بی نتیجه می دانم!

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: با تساوی امروز برابر شموشک کار تیم ما برای رسیدن به قهرمانی کمی دشوار شد. امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران در مورد بازی امروز اظهار کرد: هر دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند. تیم ما برای پیروزی به میدان آمده بودا اما، تیم شموشک توانست با یک بازی خوب یک امتیاز بازی را به دست آورد. آنها با تجمع در زمین خود و سپس استفاده از ضدحملات بر روی دروازه ما خطرساز می شدند و این کار را بخوبی انجام دادند. وی افزود: از دست دادن امتیاز کامل این بازی کمی راه ما را برای قهرمانی دشوار ساخت ا اما، منتظر می مانیم و تلاش می کنیم تا در بازی های آینده امتیازات بیشتری را برای قهرمانی به دست آوریم.

قلعه نویی گفت: نمی توانم در مورد داوری صحبت کنم و قضاوت را به مردم می سپارم. داور از دو پنالتی مسلم ما صرف نظر کرد. تصور می کنم تلافی اشتباه داوری در بازی برق و شموشک را در این بازی بر سر استقلال خالی کردند.

وی افزود: حرف زدن در مورد داوری را بی نتیجه می دانم، چراکه حتی وقتی مدارک مستند در مورد اشتباهات داوران ارایه می دهیم، کارشناسان در برنامه های تلویزیونی حرف خود را در این مورد تغییر می دهند.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که از وی در مورد قضاوت داور پرسیده بود، اظهار کرد: رفیعی قضاوت خوبی انجام داد و وی می تواند یکی از کاندیداهای فوتبال ایران برای داوری در جام جهانی باشد.

سرمربی تیم استقلال تهران در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل برای قهرمانی تلاش می کند. ما هنوز 4 بازی دیگر داریم؛ امیدواریم بتوانیم این راه دشوار را طی کنیم و قهرمان لیگ برتر شویم.