آرشیو دو‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۱۴۸
جهان
۱۵

اخبار کوتاه

فروش بی سابقه خودرو در چین

جام جم آنلاین-اتحادیهء سازندگان خودرو چین روز جمعه، هفت آوریل اعلام کرد: «در سه ماههء نخست سال 2006 تعداد بی سابقهء 890 هزار خودرو در چین به فروش رفته اند که این رقم معادل یک سوم کل فروش خودرو در جریان سال 2005 در چین است.» به گزارش رادیو بین المللی چین، اتحادیهء سازندگان خودرو چین اعلام کرد: «خودرو مدل جتا فولکس واگن با فروش 500ر17 دستگاه پرفروش ترین خودرو در سه ماههء نخست سال 2006 بود.»خودرو مارک النترا که توسط گروه خودروسازی بیجینگ هیوندا تولید می شود با فروش 000ر14 دستگاه در مقام دوم خودروهای پرفروش قرار دارد.به گفتهء کارشناسان در سه ماههء دوم سال جاری به دلیل افزایش قیمت های نفت رشد فروش خودرو در چین کندتر خواهد شد.در سال 2005 میلادی 7/2 میلیون دستگاه خودرو در چین به فروش رفتند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 990,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.