آرشیو دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۵۷
سیاسی
۲

دبیر ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره:) دولت و دفتر رهبری بر افزایش کمی و کیفی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کرده اند

انصاری در جلسه ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره)گفت:دولت، دفتر رهبری و سایر دست اندرکاران بر افزایش کمی و کیفی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کرده اند.

به گزارش فارس، در راستای برگزاری هفدهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با حضور محمد علی انصاری دبیر این ستاد و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف دیروزتشکیل جلسه داد.

انصاری دبیر ستاد با بیان این که در زمینه اعزام مبلغ فرهنگی به سراسر کشور باید برنامه ویژه ای داشته باشیم، تاکید کرد:سعی خواهیم کرد برخی از میهمانان و شخصیت های خارجی را برای سخنرانی به شهرهای مختلف کشور اعزام کنیم.

وی با اشاره به همزمانی امتحانات پایانی دانش آموزان و دانشجویان با سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) از آموزش و پرورش و وزارت علوم خواست تا امتحانات دانش آموزان و دانشجویان به نحوی تنظیم شود تا در زمان مراسم دغدغه امتحانات خود را نداشته باشند.

پس از سخنان انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)،دبیران کمیته های مختلف برگزاری مراسم سالگرد، گزارشی از فعالیت های انجام شده و در پیش رو ارائه نمودند.