آرشیو پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۲۸
ایران
۲

برنامه های ستاد بزرگداشت هفدهمین سالگرد ارتحال امام اعلام شد

گروه سیاسی : ستاد بزرگداشت هفدهمین سالگرد ارتحال امام ویژه برنامه های این ستاد را در این راستا اعلام کرد. اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های صنعتی، امیرکبیر و علوم پزشکی ایران در حسینیه جماران حضور یافتند. اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه ها با حضور در حسینیه جماران و بیت امام، یاد و خاطره خمینی کبیر را گرامی داشتند و با آرمان های والای او تجدید میثاق کردند.

همچنین قائم مقام تربیت بدنی شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت هفدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، دو همگانی 10 هزار نفره آقایان در یازدهم خردادماه برگزار می شود.

غلامحسین غنی در گفت وگو با ایرنا، مستقر در ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) افزود: این مراسم یازدهم خردادماه ساعت 9 صبح از میدان

گل فروشان واقع در بزرگراه خلیج فارس آغاز و ساعت 10 صبح در حرم مطهر با اهدای تاج گل با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید بیعت می شود.

وی اظهار داشت: همچنین در برنامه یی مشابه پنج هزار نفر از بانوان نیز با حضور در حرم مطهر با اهدای تاج گل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق می کنند.

وی با اشاره به اینکه این حرکت در چنین وسعت و گستردگی برای نخستین بار است که انجام می شود گفت: چون برنامه مختا بانوان است در نظر داریم برای سخنرانی از دختر یا عروس امام راحل دعوت کنیم.

براساس این گزارش در آستانه فرا رسیدن هفدهمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، همایش «انقلاب خمینی (ره) جلوه یی از انقلاب پیامبر اعظم (ص)» در استان گلستان برگزار می شود.