آرشیو سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۳۲
اخبار ورزشی
۱۳

استقلال تهران- صبا باتری تهران شرایط متفاوت، انگیزه یکسان

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران امشب با برگزاری دیدار استقلال تهران و صبا باتری تهران در ورزشگاه آزادی پیگیری می شود.

در این بازی که از ساعت 20 آغاز خواهد شد، دو تیم شرایطی کاملا متفاوت دارند. استقلال از سه بازی قبلی خود صاحب سه پیروزی شده و با 9 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است، اما صبا باتری در چهار دیدارگذشته خود، بردی دشت نکرده و دو تساوی و دو شکست در کارنامه دارد و با 2 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرارگرفته است. در این میان آبی پوشان به دلیل اینکه روز جمعه برابر فولاد به میدان نرفتند با استراحت بهتر و بیشتری نسبت به حریف خود به میدان می آیند و مطابق معمول از حمایت تماشاگران هم برخوردارند. استقلال در هفته های گذشته بازیهای تماشاگرپسندی ارایه نکرده اما در نتیجه گیری موفق بوده و حالا سرمربی و کادر فنی این تیم قصد دارند تا از نظر شکل بازی هم عملکرد مطلوبی داشته باشند و رضایت هواداران خود را کاملا جلب کنند. اما صبا باتری که در نتیجه گیری به هیچ عنوان خوب عمل نکرده به دنبال آن است تا اولین برد خود را برابر آبی پوشان جشن بگیرد. فرهاد کاظمی که این روزها تحت فشار قرارگرفته اگر سه امتیاز بازی امروز را هم از دست بدهد آن وقت کارش مشکل تر از پیش خواهد شد و شاید حتی مجبور شود با این تیم خداحافظی کند. براساس آخرین خبرها هر دو تیم با سه غایب به مصاف یکدیگر می روند.

در استقلال سیاوش اکبرپور و محسن یوسفی مصدوم هستند و گیلائوری هم به دلیل دریافت کارت قرمز از حضور در میدان محروم هستند. صبا باتری هم همچون چهار دیدار قبلی خود از مصدومیت بازیکنان کلیدی اش رنج می برد. جلال حسینی، یدالله اکبری و آلن آدویچ بطور حتم غایبان صبا خواهند بود،ضمن اینکه وضعیت یحیی گل محمدی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد که این موضوع نگرانی هایی را برای کاظمی به وجود آورده است.

در نهایت این درست که شرایط دو تیم با آنچه در بالا به آن اشاره کردیم کاملا متفاوت است، اما انگیزه و هدف هر دو که کسب پیروزی و سه امتیاز این میدان است، یکسان خواهد بود.