آرشیو چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۵، شماره ۳۵۳۹
ورزشی
۲۳

توقف منچستر در برابر یک جوان 19 ساله کانادایی در لیگ برتر انگلیس روی داد

منچستر یونایتد صدرنشین لیگ برتر فوتبال انگلیس دوشنبه شب در بازی هفته بیست و دوم خود به تساوی 2-2 در زمین نیوکاسل قناعت کرد.

شیاطین سرخ می رفتند که با 2 گل از پل اسکولز کهنه کار و با پاسخگویی به گل زیبای اولیه جیمز میلنر نیوکاسلی، این مسابقه را 1-2 ببرند، اما دیوید ادگار یک مدافع چپ 19 ساله کانادایی که تازه دومین بازی اش را برای تیم «گلن رودر» انجام می داد، در دقیقه 73 گل دوم و تساوی بخش نیوکاسل را زد و 2 امتیاز حساس را از چنگ یاران الکس فرگوسون پراند و موجب شد 52 هزار تماشاگر حاضر در سنت جیمز پارک در نخستین روزهای سال نوی میلادی با ناراحتی به خانه نروند و شکست نیوکاسل را به چشم نبینند.

در همین حال لیورپول در بازی خانگی اش با بولتون با گل های 30 دقیقه پایانی کراچ، جرارد و کویت به برتری 0-3 رسید و رده سوم جدول را از چنگ این رقیب درآورد. آندرانیک تیموریان یار ایرانی بولتون در 10دقیقه پایانی این مسابقه به تصمیم سم آلاردایس مربی بولتون به میدان آمد تا برای یکی از معدود دفعات در فصل جاری طعم بازی در انگلیس را بچشد.

شگفتی هفته نیز پیروزی 0-6 ردینگ بر وستهام بود که موجب شد تیم استیوکاپل در رده نهم جدول بایستد و وستهام در رده هجدهم بماند.

سایرنتایج: فولام صفر - واتفورد صفر، منچستر سیتی 2- اورتون یک، میدلز برو 3- شفیلدیونایتد یک، پورتزماوس یک - تاتنهام یک، چارلتون صفر- بلک برن3

جدول رده بندی: 1- منچستر یونایتد 54 امتیاز، 2- چلسی 47 امتیاز، 3- لیورپول 40 امتیاز، 4- بولتون 39 امتیاز، 5- آرسنال و پورتزماوس 36 امتیاز، 7- تاتنهام 32 امتیاز، 8- اورتون 31 امتیاز، 9- ردینگ 30 امتیاز، 10- منچستر سیتی 29 امتیاز...