آرشیو پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۳۵۷۲
ورزشی
۲۳

گل گهر سیرجان در روز سرنوشت

در شرایطی که تیم های نفت تهران و راه آهن خراسان تنها دوتیم بی شکست و پیروز لیگ برتر به شمار می روند این هفته در 4 شهر همدان، تهران، سیرجان و مشهد مقدس 6مسابقه دیگر برگزار می شود تا تفکیک 4تیم صعود کننده به دور دوم روشن شود.

برای سیرجان و گل گهر این شهر امروز روز حساسی است. بچه های عسگری محمدیان اگر می خواهند جا پای خود را در دور نیمه نهایی محکم کنند و شکست دور از باور خود را برابر نیروی زمینی ارتش به دست فراموشی بسپارند، باید هر 2حریف میهمان یعنی یاقوت سبز و پاس تهران را با شکست بدرقه نمایند.

جنگ سیرجانی ها با تیم قائمشهری در حقیقت مبارزه ای سخت میان دوتیم مازنی است. عسگری محمدیان و آیت واگذاری که هر 2هفته پیش می توانستند به پیروزی برسند زخم خورده و مصمم هستند و به راستی اگر این هفته تیم سیرجانی بتواند میزبانی موفق باشد، می تواند به حضور خود در نیمه نهایی اطمینان پیدا کند.

در گروه الف، نفت قهرمان دوساله در کنار دانشگاه آزاد در مرحله نیمه نهایی موقعیتی انکارناپذیر دارند به طوری که 2باخت امروز هم هیچ خللی در کار آنها به وجود نخواهد آورد ولی در گروه ب گل گهر، پاس و یاقوت سبز هنوز امیدوارند در کنار برو بچه های امیر توکلیان به نیمه نهایی برسند.

این گروه تقریبا شرایطی یکسان دارند و امیدواری هایشان می تواند تا گام آخر ادامه دار شود ولی 2مسابقه گل گهر در صبح و بعد از ظهر بسیار تعیین کننده خواهد بود.

عسگری محمدیان باید درهر 2جبهه کم اشتباه و خیره کننده ظاهر شود ولی آیا آیت واگذاری و جانعلی خسرونژاد و محسن کاوه این اجازه را به او خواهند داد؟

داوری در سیرجان از حساسیت خاص برخورداراست و امیدواریم کمیته داوران و سازمان لیگ در چیدمان یک گروه متشکل و شایسته داوری، دچار اشتباه نشده باشند.

محسن کاوه که امیدوار است شکست تهران را در مقابل گل گهر جبران کند، می تواند بقای خود را در همین مسابقه تضمین نماید.

برنامه هفته هفتم

> گروه الف: صنایع استان همدان- تبرک خراسان (ساعت16)، صنایع استان همدان- صدرای زیر آب (ساعت18) نفت تهران- دانشگاه آزاد (ساعت17).

> گروه ب: گل گهر سیرجان - یاقوت سبز قائم شهر (ساعت10 صبح)، گل گهر سیرجان- پاس تهران (ساعت18) و راه آهن خراسان رضوی- نیروی زمینی ارتش (ساعت17)

ابتدا نام تیم های میزبان آمده است.

حسین حصاری