آرشیو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۶۱۳۱
شهرستان ها
۶

اخبار حوادث استان مرکزی

کشف سی و هشت کیلو و چهل گرم حشیش و مرفین

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در پی انجام کارهای اطلاعاتی توسط پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط شخصی اهل و ساکن سیستان و بلوچستان تیمی از پرسنل اقدام به دستگیری وی کردند.سردار نبی الله حیدری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: وی هنگام دستگیری حامل 38 کیلو و 400 گرم مرفین و حشیش بوده است و در بازجویی های صورت گرفته معترف گردید که این مواد را از استان های شرقی کشور تهیه و قصد توزیع آن را در این شهرستان داشته است.وی در پایان اضافه کرد: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

کشف 5 هزار و 200 عدد بطری آب میوه قاچاق

به گزارش معاونت اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی استان مرکزی، پرسنل انتظامی کلانتری 11 شهرستان کمیجان حین گشت زنی در سطح این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند که پس از توقف خودروی مذکور و بازرسی از آن، 5 هزارو 200 بطری آب میوه خارجی فاقد هرگونه مجوز به ارزش ریالی بیست و شش میلیون و سیصد و پنج هزار ریال کشف که با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی نمودند.

انحراف به چپ سواری پیکان حادثه ساز شد

وقوع یک فقره تصادف در محور ساوه - همدان بین یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه کامیون منجر به فوت یک نفر از سرنشینان خودروی پیکان و مصدومیت دو نفر دیگر شد.

کارشناسان پلیس راه علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پیکان به علت انحراف به چپ عنوان کردند.

کشف جسد در اتوبان تهران - ساوه

طی تماس های تلفنی مردم مبنی بر مشاهده یک جسد در کنار اتوبان مذکور بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی پرندک به محل اعزام و مشاهده نمودند جسد متعلق به مردی می باشد که دست و پای وی را بسته اند و کاملا سوخته می باشد. به گزارش معاونت اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی استان مرکزی بلافاصله تحقیقات از سوی پلیس به منظور مشخص نمودن هویت جسد و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز شده است.