آرشیو پنج‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۶۱۵۵
شهرستان ها
۶

مدیرعامل شرکت بازرگانی تراکتورسازی ایران: تراکتورسازی نرخ قطعات یدکی انواع تراکتور را 10 درصد کاهش داد

مدیرعامل شرکت بازرگانی تراکتورسازی ایران، قطعات یدکی انواع تراکتور را در سال جاری با 10 درصد کاهش قیمت به نسبت بهای سال گذشته، به منظور مقابله با افراد سودجو عرضه می کند.

مرتضی مشکینی در گفتگو با خبرنگارما افزود: کاهش 10 درصدی قیمت قطعات یدکی انواع تراکتور در راستای سیاست و برنامه حمایت از کشاورز و مشتری و به منظور مقابله با افراد سودجو صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: شرکت بازرگانی تراکتورسازی برنامه جامعی برای افزایش خدمات پس از فروش در دستور کار دارد که از آن جمله می توان به ارتقای خدمات رسانی در نزدیکترین مکان و کاهش زمان گارانتی اشاره کرد.

مشکینی ادامه داد: تنظیم بازار مصرف به انواع قطعات تراکتور از جمله رویکردهای نوین شرکت بازرگانی تراکتورسازی برای سال جاری است که توسط عاملان و نمایندگی های فروش در سراسر کشور به مرحله اجراگذاشته می شود.

وی دستیابی آسان تر مشتریان و کاربران تراکتور به انواع قطعات یدکی را زمینه ای برای رونق فعالیت های شرکت بازرگانی تراکتورسازی در مسیر ایجاد چتر حمایتی قوی برای استفاده کنندگان از محصولات تولیدی شرکت تراکتورسازی ایران دانست و اظهار داشت: شرکت بازرگانی تراکتورسازی با بسیج تمام عوامل، تقویت و تجهیز زنجیره بزرگ تامین قطعات را برای رفاه و حمایت هر چه بهتر و بیشتر کشاورزان ایران عزیز اسلامی مدنظر دارد.