آرشیو پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۶۱۶۱
شهرستان ها
۶

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران: محصولات تولیدی تراکتورسازی کاملاساخت داخل می شوند

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران گفت: شرکت تراکتورسازی ایران برنامه ساخت داخل کردن کامل محصولات تولیدی خود را در سال جاری پیش بینی و پیگیری می کند.

محسن عرب باغی در اجتماع کارکنان این شرکت افزود: شرایط کنونی کشور اقتضا می کند به پیشرفت های بیشتری دست یابیم که براین اساس برنامه پیش بینی ساخت داخل نمودن صد درصدی محصولات تولیدی را امسال در دستور کار گنجانده ایم. وی اضافه کرد: دشمنان در تلاش برای ایجاد موانع پیشرفت ایران اسلامی به ویژه در حوزه صنعت می باشند و ما وظیفه داریم با افزودن به دامنه توفیقات خود، حضور خود را در گستره بازار جهانی هر چه بیشتر و با کیفیت مطلوب تر توسعه دهیم.

عرب باغی تصریح کرد:موفقیت دربازارتجارت بین المللی هدفی است که شرکت تراکتورسازی به آن جامه عمل پوشانده لیکن در سال 86 که به فرموده مقام معظم رهبری سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام نهاده شده، وظیفه و رسالت ما، حضور با اقتدارتر در جبهه صنعتی و اقتصادی است. وی یادآور شد: شرکت تراکتورسازی با همراهی و همدلی مدیریت و کارکنان توانست سال 85 را با کامیابی درعرصه تولید، فروش و صادرات محصول سپری کند که این اتفاق با توجه به مشکلات نقدینگی ایجاد شده بیانگر خلق روح یگانگی در سطح شرکت تراکتورسازی است.

وی ضرورت تلاش بیشتر به واسطه مقابله با هرگونه تحریم احتمالی دشمنان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: کارنامه درخشان تراکتورسازی در پنج سال گذشته مملو از حماسه آفرینی جهادگردان عرصه تولید و صنعت بوده که امید است روند افتخار آفرینی شرکت تراکتورسازی در قاره های مختلف دنیا با تولید محصول ناب و با کیفیت ایرانی، کام دشمنان انقلاب و اسلام را تلخ تر از همیشه کند.