آرشیو چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۶۱۶۴
شهرستان ها
۲۰

اخبار حوادث استان مرکزی

کشف 21 دستگاه تجهیزات ماهواره ای در ساوه سرهنگ بصیرت فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در ادامه طرح جمع آوری تجهیزات ماهواره ای پرسنل پلیس اطلاعات این شهرستان تحقیقات گسترده ای را برای جمع آوری تجهیزات ماهواره ای آغاز کرد و طی بازرسی از منازل مسکونی با هماهنگی مقام قضائی 21 دستگاه از این تجهیزات کشف و ضبط شد.

کشف سلاح غیرمجاز در شهرستان کمیجان

در راستای اجرای طرح جمع آوری سلاح های غیرمجاز در سطح استان مرکزی حسب اطلاعات مردمی به مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان کمیجان در بازرسی از منزل فردی با نام “م-ر” با هماهنگی مراجع قضائی یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز کشف و ضبط و متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

توقف 66 دستگاه موتورسیکلت در سطح استان مرکزی

در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور صیانت از خانواده ها و ایجاد امنیت در سطح استان مرکزی با حضور گسترده پرسنل انتظامی این استان یکهزار و 312 نفر مورد تذکر و ارشاد واقع شده و تعداد 66 دستگاه موتورسیکلت به سبب آلودگی صوتی ومزاحمت برای مردم توقیف شد.

رعایت نکردن حق تقدم راننده وانت پیکان منجر به مرگ راکب موتورسیکلت شد

براساس اطلاعات واخبار معاونت اجتماعی وزارت نیروی انتظامی استان مرکزی بر اثر وقوع یک فقره تصادف در خیابان فلاحت شهرستان ساوه بین یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین و یک دستگاه وانت پیکان راکب موتور در دم فوت و سرنشین آن راهی بیمارستان شد. کارشناس راهنمایی و رانندگی ساوه علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده وانت پیکان به سبب عدم رعایت حق تقدم نسبت به موتورسیکلت اعلام کرد.

بی احتیاطی راننده کامیون منجر به مرگ وی شد

براثر وقوع یک فقره تصادف در محور بوئین زهرا به ساوه بین یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس راننده کامیون در دم فوت و پنج نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.

کارشناسان پلیس راه علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده کامیون به سبب انحراف به چپ عنوان کردند.

واژگونی تراکتور منجر به مرگ راننده آن شد

در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان زرندیه مبنی بر واژگونی یک خودرو ماموران کلانتری 11 شهرستان زرندیه بلافاصله به محل اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه تراکتور در جاده خاکی واژگون و راننده در دم فوت کرده است. در این خصوص پرونده ای تشکیل شد.