آرشیو چهارشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۶۲۲۶
شهرستان ها
۱۶

اخبار حوادث استان مرکزی

برخورد یک دستگاه خاور با سواری پیکان 2 کشته ویک مجروح داشت

به گزارش معاونت اجتماعی وارشاد نیروی انتظامی استان مرکزی براثر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه خاور با خودروی سواری پیکان در محور اراک- شازند،2 نفر از سرنشینان کشته و یک نفر مجروح شد. علت تصادف را بروز نقص فنی در خودرو وترکیدن لاستیک جلوی سواری پیکان تشخیص دادند.

مرگ دلخراش راکب موتورسوار سیکلت درجاده دلیجان- سلفچگان

با اعلام مردم به فوریت های پلیس 110 مبنی بر تصادف یک دستگاه موتور سیکلت ماموران پاسگاه دودهک دلیجان در محل سانحه حاضرومشاهده کردند راکب موتورسیکلت در فاصله حدود 200 متری موتورافتاده وبه خاطر تاریکی جاده خودروهای عبوری از روی جسد وی گذشته وجسد متلاشی شده است. ماموران با کشف یک کارت ازکنار نامبرده آن رامورد شناسایی قرار می دهند.

مرگ مادرودختر به علت برق گرفتگی درساوه

مادرودختری که برای تعمیر لوازم برقی درمنزل خود اقدام نمودند، براثر برق گرفتگی جان خود را ازدست داده اند.

با گزارش موضوع به پلیس، ماموران کلانتری 12 ساوه به بیمارستان مدرس که مصدومان به آنجا منتقل شده بودند اعزام ودرتحقیقات مشخص شد مادرودختر به سبب آشنا نبودن به تعمیر لوازم برقی دچار برق گرفتگی شده وجان باخته اند.

فوت یک معتاد براثر ترزیق مواد مخدر

با تماس تلفنی با پلیس 110 اراک مبنی بر فوت مشکوک فردی در سرویس های بهداشتنی مسجد سیدهای اراک، ماموارن کلانتری 12 اراک به محل اعزام شدند.

دربررسی های اولیه ماموران انتظامی این کلانتری مشخص گردید وی براثر تزریق مواد مخدر فوت نموده است.

مردی که موفق به خودکشی نشد

طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان خمین مبنی براینکه شخصی با یک قبضه سلاح کلت کمری اقدام به خودزنی نموده و از ناحیه سر مصدوم شده است، پلیس آگاهی بلافاصله به محل اعزام و خانواده اش عنوان نمودند که وی به سبب اعتیاد به مواد مخدر و فشارهای روحی وروانی ناشی ازآن قصد خودکشی داشته است که مصدوم سریعا جهت مداوا به بیمارستان انتقال ویک قبضه اسلحه کلت کمری با 4 تیرفشنگ مربوطه از نامبرده کشف و ضبط گردید.

کشف دوازده دستگاه تجهیزات ماهواره ای

در راستای اجرای ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری تجهیزات ماهواره ای درسطح استان مرکزی با تلاش وهوشیاری پرسنل انتظامی و تماس های مردمی از طریق فوریت های پلیسی 110،12 دستگاه تجهیزات ماهواره ای در شهرهای محلات، زرندیه وکمیجان کشف وضبط گردید.