آرشیو یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۱۳
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

امامت در نماز عیدفطر: امام جمعه ارومیه گفت: خواندن نماز عیدفطر فقط به امامت نمایندگان ولی فقیه مجاز است و روحانیون دیگر حق اقامه این نماز را ندارند.

به گزارش عصر ایران غلامرضا حسنی افزود: بر این مبنا از مردم و روحانیون می خواهم فقط در نماز عیدفطر که در مصلی (به امامت حسنی) برگزار می شود، شرکت کنند و این نماز را در مساجد اقامه نکنند.

پیشنهاد سفرهای استانی احمدی نژاد به پوتین: شنیدیم محمود احمدی نژاد ضمن ستودن سفرهای استانی خود به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشنهاد کرد او نیز سفرهای استانی در روسیه راه بیندازد. به گزارش فارس رئیس جمهور در گفت وگو با شبکه ایتارتاس گفت: با شناختی که از روحیه آقای پوتین سراغ دارم تصورم این است که وی هم سفر به ایالت های مختلف روسیه را در دستور کارهایشان قرار بدهند، چرا که چنین سفرهایی اتحاد ملی و همبستگی در داخل کشور را تقویت می کند.

توضیح کلهر درباره اظهارات احمدی نژاد: مهدی کلهر مشاور رسانه یی رئیس جمهور در گفت وگو با رویترز در خصوص سخنرانی اخیر احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا اظهار داشت:«اظهارات احمدی نژاد درباره نبود پدیده همجنس بازی در ایران به اشتباه توسط رسانه های غربی منتشر شده و در واقع منظور رئیس جمهور این بوده که همجنس بازی در ایران در مقایسه با امریکا زیاد نیست.» کلهر افزود:«آنچه احمدی نژاد بیان کرد یک پاسخ سیاسی نبود. وی گفت در مقایسه با جامعه امریکا ما همجنس بازان زیادی نداریم.»