آرشیو چهار‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶، شماره ۶۳۳۸
شهرستان ها
۱۹

ورود خودروهای جدید به شهرداری مسجدسلیمان

با برگزاری مراسم رژه خودرویی در سطح شهر مسجدسلیمان، ورود 28 دستگاه خودروی نیمه سنگین به ناوگان موتوری شهرداری این شهر رسما اعلام شد.

این خودروها شامل 17 دستگاه اتوبوس کولردار رنو با استاندارد زیست محیطی یورو 2، 6 دستگاه نیسان حمل زباله، 2 کامیون ده تن تمام مکانیزه حمل زباله و 3 دستگاه کامیون سردخانه دار حمل گوشت می باشند که به همت شورای شهر خریداری شده است.

هاشم پور شهردار مسجدسلیمان با اعلام اینکه هدف شهرداری ارتقای خدمات به شهروندان است گفت: علی رغم همه مشکلات مالی و عدم بضاعت کافی، به جهت حفظ و افزایش روند خدمت به شهروندان، این خودروها خریداری و به خدمت شهرداری درآمده اند.

وی با اشاره به طرح سهمیه بندی بنزین و نقش مناسب اتوبوس های کولردار در مسافرت های درون شهری گفت: با توجه به گستردگی طولی شهر و همچنین گرمای شدید منطقه در فصل تابستان، با به کارگیری این اتوبوس ها در مسیرها و مناطق مختلف میزان ترافیک تنها خیابان اصلی شهر کاهش و سرعت سفر تردد افزایش یافته و در نتیجه به رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.

هاشم پور در خصوص خرید خودروهای حمل گوشت نیز گفت: با توجه به اینکه طی سالیان گذشته گوشت مصرفی شهروندان به صورت غیر بهداشتی حمل و توزیع می شد به منظور حفظ سلامت شهروندان با به کارگیری این خودروها و نیز بازسازی و نیمه صنعتی شدن کشتارگاه دغدغه و تردید شهروندان از سلامت گوشت مصرفی شان مرتفع خواهد شد.