آرشیو چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶، شماره ۶۳۳۸
شهرستان ها
۱۹

مشاور ریاست جمهوری: دولت نهم نسبت به نقد اشتیاق دارد

مشاور رسانه ای ریاست جمهوری گفت: امروز دولت کریمه نهم نسبت به نقد و انتقاد بسیار اشتیاق دارد و از آن استقبال می کند.

مهدی کلهر در جمع خبرنگاران در اهواز افزود: فضای نقدی که در این دوره در کشور ما حاکم شده نسبت به دوره های قبل بسیار بیشتر است. وی اضافه کرد: مدیران نیز باید برای انتقاد، ارزش قائل شوند و از این فضابرای رشد و توسعه کشور استفاده نمایند.

وی اظهارداشت: هم اکنون ما در شرایط ویژه ای به لحاظ رشد و توسعه در زمینه های مختلف در عرصه های داخلی، منطقه ای و جهانی قرار داریم.

مشاور رئیس جمهوری گفت: در این جایگاه ویژه باید رسانه ها جای آرزوهای کوچک را به آرمان های بزرگ که همان ارزش های اسلام، انقلاب، مصالح و منافع عمومی است بدهند. وی با اشاره به نقش رسانه ها در انتخابات مجلس هشتم بیان داشت: رسانه ها با اطلاع رسانی درست از توانایی کاندیداتورها می توانند در حضور هرچه بیشتر مردم در این انتخابات نقش بسزایی داشته باشند. کلهر گفت: مجلس نهاد مهم قانونگذاری است و رسانه ها با بیان نقش مهم این نهاد می توانند مردم را نسبت به این نهاد مهم آشناتر و نقش آنان را برای تعیین سرنوشت شان آشکارتر سازند.

مشاور رسانه ای ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به استعفای برخی مدیران اشاره کرد و گفت: متاسفانه فرهنگ غلطی در کشور ما رواج پیدا کرده که استعفا و جابه جایی یک مدیر و مسئول به معنای تنبیه و مجازات تلقی می گردد و این یک فرهنگ غلط است.

کلهر یادآور شد: این یک امر طبیعی است که هرگاه مدیری بهتر برای تصدی یک سمت پیدا شد یکسری جابه جایی هایی صورت گیرد، متاسفانه غوغاسالاری رسانه ای در تغییر مدیریت در کشور ایجاد شده که باید این مسئله برطرف شود. وی اضافه کرد: یک مدیر می تواند بنا به هر دلیلی استعفا دهد و استعفایش یا پذیرفته می شود و یا نمی شود.