آرشیو چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶، شماره ۶۳۳۸
شهرستان ها
۲۷

مدیرعامل شرکت ساخت ماشین و ابزار تراکتورسازی تبریز: قرارداد طراحی و ساخت ماشین آلات بازیافت در ونزوئلانهایی می شود

تبریز-خبرنگاررسالت:

مدیرعامل شرکت ساخت ماشین و ابزار تراکتورسازی تبریز گفت: عملیات اجرایی کارخانه طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات بازیافت در ونزوئلابا مشارکت و سرمایه گذاری شرکت ساخت ماشین و ابزار تراکتورسازی تبریز و شرکت ونزوئلایی بزودی آغاز می شود.

هوشنگ سامبرانی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: پیرو تفاهم نامه منعقده بین وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنایع سبک و اقتصادی جمهوری بولیواری ونزوئلاکه به منظور ساخت و مونتاژ ماشین آلات و تجهیزات بازیافت به امضاء محسن خادم عرب باغی، مدیر عامل مجتمع تراکتورسازی ایران و ویلیام کنتراس، معاون وزیر صنایع سبک و اقتصادی ونزوئلارسیده بود طی سفر به آن کشور پیگیری مفاد تفاهم نامه و مذاکره با مسئولان وزارت صنایع سبک و اقتصادی ونزوئلاانجام گرفت و نتایج بسیار مطلوبی در راستای توسعه و گسترش فعالیت های صادراتی شرکت بدست آمد.

وی اضافه کرد: در همین راستا اخیرا هیئتی از کشور ونزوئلابرای پیگیری ادامه مذاکرات و بازدید از توانمندی های شرکت در مجتمع تراکتورسازی ایران حضور یافتند و طی آن جلسات متعددی بصورت تخصصی برگزار شد که در نتیجه طرفین به عقد قرارداد نهایی تاکید نمودند.

مدیر عامل شرکت ساخت ماشین و ابزار تراکتورسازی تبریز خاطر نشان کرد: پس از نهایی شدن طرح ایجاد کارخانه مشترک در ونزوئلا،کلیه کارخانجات بازیافت مورد نیاز در آن کشور از طریق شرکت مشترک ایرانی- ونزوئلایی طراحی و راه اندازی خواهد شد.

سامبرانی با بیان اینکه این قرارداد در راستای حفظ منافع دو کشور و با در نظر گرفتن روابط دوستانه ونزوئلاو ایران به مرحله اجرا در خواهد آمد، تصریح کرد: هم اکنون طرفین در حال جمع بندی مذاکرات صورت پذیرفته هستند و بزودی قرارداد نهایی به امضای مدیر عامل مجتمع تراکتورسازی ایران و وزیر صنایع سبک و اقتصادی ونزوئلاخواهد رسید.