آرشیو چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶، شماره ۶۳۳۸
شهرستان ها
۲۸

نماینده تبریز: رقابت واقعی باید در دستور کار گروه های سیاسی قرار گیرد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: رقابت واقعی باید در دستور کار گروه ها و تشکل های سیاسی برای انتخابات آینده مجلس قرار گیرد.

محمدحسین فرهنگی افزود: در این راستا رعایت اخلاق انتخاباتی و امتناع از اقدامات خلاف قانون توسط گروه ها و احزاب سیاسی واجب است.

وی اظهارداشت: برای حضور در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی همه جریانات سیاسی باید با شفاف سازی ایده های خود و انعکاس آن به افکار عمومی آحاد مردم را از فعالیت های خود آگاه سازند.

فرهنگی تصریح کرد: باید توجه داشت که هر گونه فضاسازی کاذب به صورت موج های زود گذر نمی تواند مثمرثمر بوده و مردم را به شرکت گسترده و آگاهانه ترغیب کند.

وی گفت: در صورت شفاف سازی برنامه ها و رقابت های سالم و واقعی انتخاباتی آحاد مردم خواهند توانست باتوجه به واقعیات سیاسی تصمیم بگیرند که این امر در هر شرایط به نفع کشور است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان ساخت: تحرکات و فعالیت های احزاب، گروه ها و تشکل های سیاسی و اجتماعی باید از وضعیت توده وار و شبه توده وار به سمت اقدامات نظام مند مبتنی بر ایده ها پیش رود.

فرهنگی،استقبال مردمی از احزاب و گروه ها درشهرهای بزرگ نظیر تبریز نسبت به شهرهای کوچک تر را مناسب تر توصیف کرد و افزود: هر چند مردم نسبت به عملکرد این گروه ها در ابعاد سیاسی و اقتصادی انتقاد دارند اما بهترین گزینه در زمان انتخابات را جریانات سیاسی می دانند.

وی، با بیان این که هم اکنون در کشور احزاب دارای برنامه های مشخص وجود ندارد، اظهارداشت: صاحب نظران سیاسی و اجتماعی واصحاب رسانه در این زمینه باید هدایت درست افکار عمومی را به دست گیرند.