آرشیو دو‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۶۳۹۷
شهرستان ها
۶

مسئول کاروان های راهیان نور سپاه: خدمت به زائرین مناطق عملیاتی از وظایف اصلی خادمین شهداست

مسئول کاروان های راهیان نور سپاه گفت: اخلاق و برخورد حسنه و خدمت به زائرین مناطق عملیاتی وظیفه اصلی خادمین شهداست.

به گزارش فارس از کرمانشاه، سردار رضا احمدی میانه جی در جمع خادمین الشهدا کرمانشاهی افزود: خادمین شهدا در سراسر کشور همواره باید امام سجاد (ع) را الگوی خود قرار دهند و خدمت به زائرین مناطق عملیاتی را عبادت بدانند.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمنان به منظور نفوذ و تسلط بر جامعه اسلامی، از بین بردن محبت شیعیان نسبت به حضرت علی (ع) و ائمه معصومین به خصوص حضرت سیدالشهدا (ع) است و تلاش برای کم رنگ کردن نقش روحانیت در جامعه نیز یکی از توطئه های دشمن است که شما خادمین الشهدا در این خصوص وظایف سنگینی بر عهده دارید.

مسئول طرح ساماندهی کاروان های راهیان نور استان کرمانشاه اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه افزود: 100 نفر از خادمین شهدا در قالب گروهای اسکان وظیفه ایجاد فضای معنوی، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ارائه خدمات رفاهی مناسب به کاروان ها را در شهر های شوش، بستان، خرمشهر و اهواز به عهده داشتند.

محمد باقر آقایی ادامه داد: 20 نفر دیگر نیز از خادمین شهدا در قالب گروه های زائر گردان، وظیفه روایتگری و راهنمایی کاروان ها را به عهده داشتند که به احسن وجه از عهده آن برآمدند.

وی تصریح کرد: به هریک از زائران مناطق عملیاتی یک بسته فرهنگی شامل 3 عنوان کتاب در مورد تعدادی از شهرهای درگیر جنگ، 2 بروشور در مناطق عملیاتی غرب، یک برگ ثبت خاطرات، نشریه اکسیر عشق در مورد تعدادی از عملیات ها و مناطق جنگی غرب، یک لوح فشرده در مورد یادمان ها و معرفی تعدادی از شهدای غرب کشور و نیز عکس هایی از شهدای گرانقدر استان اهدا شده است.

مسئول طرح ساماندهی کاروان های راهیان نور استان کرمانشاه اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ادامه گفت: در این طرح 6 هزار نفر از استان کرمانشاه به جنوب اعزام شدند.