آرشیو دوشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۸۳
اخبار ورزشی
۱۳

پیروزی پرگل آرسنال با درخشش آدبایور

چلسی باشکست منچستر صدرنشین شد

تیم فوتبال چلسی در ادامه دیدارهای هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلستان در خانه منچستر سیتی به پیروزی رسید تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در ادامه دیدارهای هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلستان شنبه شب تیم فوتبال چلسی به دیدار منچستر سیتی رفت و موفق شد در یک جدال برتر میزبان خود را با نتیجه سه بریک شکست دهد. برای چلسی در این بازی ریکاردو کاروالیو (16)، فرانک لمپارد (53) و نیکلاآنلکا (71) گلزنی کردند و تک گل تیم من سیتی نیز توسط روبینیو در دقیقه 13 به ثمر رسید.

با این پیروزی تیم فوتبال چلسی 10 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم لیورپول به صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های انگلستان تکیه زد.

پیش از این بازی شش بازی دیگر در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای انگلستان برگزار شد که در جذاب ترین بازی آرسنال با چهار گل از سد بلکبرن گذشت. ستاره این بازی امانوئل آدبایور بود که موفق شد سه بار در دقایق (45،81،90) برای آرسنال گلزنی کند. دیگر گل تیم آرسنال توسط رابین فان پرسی در دقیقه هشت وارد دروازه بلکبرن شد.

تیم فولهام هم در شرایطی که آندرانیک تیموریان بازیکن ملی پوش کشورمان را 90 دقیقه روی نیمکت می دید مقابل تیم بولتون به پیروزی دو بر یک رسید. تیموریان که اعلام کرده بود تمایل دارد رو بروی تیم سابق خود بولتون به میدان برود در این دیدار با نظر هاجسون تنها نظاره گر تلاش هم تیمی هایش شد. نتایج سایر دیدارهای این هفته به شرح ذیل است:

¤ لیورپول 2 - منچستر یونایتد یک

¤ نیوکاسل یک - هال سیتی 2

¤ ویگان یک - ساندرلند یک

¤ وست برو مویچ 3 - وستهام 2

¤ پورتسموث 2 - میدلزبورو یک

جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای انگلستان به شرح زیر است

1 - چلسی 10 امتیاز (تفاضل گل 7)، 2- لیورپول 10 امتیاز (تفاضل گل3)، 3 - آرسنال 9 امتیاز،4 - هال سیتی 7 امتیازو...