آرشیو سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷، شماره ۴۰۳۳
داخلی
۳

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس3 شهید گمنام در خبرگزاری ایرنا، آرام گرفتند

سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) افتخار میزبانی سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس را پیدا کرد. شهیدانی از خیل شهدای هشت سال دفاع مقدس، پاکانی که بی نام و نشان رفتند و سربلندی دین و کشور را ماندگار کردند.

ایرنا به عنوان یک سازمان دولتی میزبان شهدای نوجوان 17 تا 19 ساله عملیات های فکه، بدر و خیبر سال های دفاع مقدس شد. آئین تجدید پیمان خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی با شهیدان، صبح دیروز در کنار پیکر مطهر سه شهید گمنام در محل این خبرگزاری برگزار شد.

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، خبرگزاری جمهوری اسلامی میزبان پیکر پاک 3 شهید گمنام بود تا در آئین پرشکوه تجلیل از شهیدان، خبرنگاران و کارکنان این خبرگزاری با آرمان های شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کنند.

بر اساس این گزارش پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس در آئین ویژه ای به ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی منتقل شد که ضمن معطر ساختن فضای این رسانه رسمی به عطر روح بخش یاران سفر کرده در محل نمازخانه خبرگزاری و در حجله ای آراسته از نمایه های سال های دفاع مقدس آرام گرفتند.

در حاشیه این مراسم که با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، نمایشگاهی از آثار به جا مانده از رزمندگان و شهیدان دفاع مقدس در معرض تماشای بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

همچنین همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 18 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در برخی استان ها برگزار شد.