آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۲۲
اخبار ورزشی
۱۳

توقف فولاد در اهواز مقابل سایپا برتری سپاهان مقابل پیام

دیدارهای معوقه از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر با برتری سپاهان برابر پیام و توقف خانگی فولاد برابر سایپا پیگیری شد.

دیدارهای معوقه هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر دیروز با برگزاری دو مسابقه پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم سپاهان اصفهان موفق شد برابر میهمان خود پیام به برتری 3 بر2 دست یابد و با 20 امتیاز به رده ششم جدول صعود کند. پیام هم با 13 امتیاز و به خاطر تفاضل کمتر نسبت به راه آهن به رده چهاردهم سقوط کرد.

در این دیدار که با قضاوت البرز حاجی پور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، عماد رضا (17)، هادی اصغری (30) و بهمن طهماسبی (82) برای سپاهان گل زدند و محمد سهیمی (1+45 و 79) گل های پیام مشهد را به ثمر رساند. ضمن اینکه سهیمی از تیم فوتبال پیام در دقیقه 85 از زمین مسابقه اخراج شد. این دومین پیروزی پیاپی سپاهان در زمان مربیگری حسین چرخابی بود.

پیش از آغاز این دیدار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با اهدای دسته گل و لوح یادبود از خداداد عزیزی سرمربی تیم پیام و بازیکن پیشین تیم فوتبال ایران به پاس زحمات گذشته اش برای فوتبال کشورمان تقدیر کرد.

در دیگر دیدار عصر دیروز تیم های فولادخوزستان و سایپا کرج به تساوی یک بر یک رضایت دادند. عیسی ترائوره (12) گل برتری سایپا را به ثمر رساند و لوسیانو والنته (25) گل تساوی فولاد را وارد دروازه سایپا کرد.

در این دیدار علی بداوی، سهراب بختیاری زاده و نادر احمدی از فولاد و علاترائوره، حسین کعبی و جواد آشتیانی از سایپا از داور کارت زرد گرفتند.

با این تساوی تیم فولاد 20 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان اصفهان، به رده پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد. سایپا هم 11 امتیازی شد و همچنان در جایگاه هفدهم قرار دارد.