آرشیو دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۷، شماره ۱۶۸۷
استان ها
۲۸
از گوشه و کنار

رییس اتاق بازرگانی خراسان جنوبی خواستار شد

حمایت همه جانبه از صادرکنندگان خراسان جنوبی

بیرجند- خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان جنوبی گفت: توسعه اقتصادی خراسان جنوبی با سرمایه گذاری و خلق بازارهای مصرف جدید امکان پذیر است.

وی افزود: آنچه تاکنون در حلقه تولید سرمایه گذاری کرده ایم باید چندین برابر آن در حلقه مبادله یعنی توسعه صادرات و خلق بازارهای مصرف جدید سرمایه گذاری کنیم تا به اهداف تعیین شده توسعه اقتصادی استان دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان جنوبی، محسن احتشام بر توجه مسوولان و حمایت همه جانبه از صادرکنندگان استان تاکید و بیان کرد: با تحقق اهداف تعیین شده می توانیم به توسعه اقتصادی استان خراسان جنوبی دست یابیم.وی گفت: هر قدر بازار مبادلات را افزایش و به گسترش بازارها بپردازیم، آن هنگام به تحقق واقعی توسعه اقتصادی و تولید ثروت پرداخته ایم و از تولید کننده و کارآفرین حمایت کرده ایم.وی یادآور شد: در این جاست که توسعه صادرات و نگاه برون گرایی برای تولید صادراتی نقش و جایگاه و اهمیت خود را نشان می دهد. رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان جنوبی با بیان این که وظیفه مهم تولیدکنندگان نوآوری و بازاریابی برای حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی است، اظهار کرد: باید تولیدکنندگان توجه خاصی به این مقوله داشته باشند تا بتوانند در بازارهای رقابتی حضور فعال از خود نشان دهند.