آرشیو پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۷، شماره ۲۴۵۱
ورزش
۱۸

صعود بارسلونا و اینتر میلان با شکست

گروه ورزش: با انجام بازی های سه شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا تیم های رم، چلسی، پاناتینایکوس، اینتر میلان، بارسلونا، اسپورتینگ لیسبون، لیورپول و اتلتیکو مادرید جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آوردند.

صعود تیم های چلسی و اینترمیلان به عنوان تیم های دوم گروه های خود و حذف تیم شگفتی ساز آنورتوسیس فاماگوستای قبرس از جمله اتفاقات جالب بازی های روز آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود.

در این میان خوشحال ترین مربیان اسپالتی و تن کاته بودند که در پایان بازی های گروهی، رم و پاناتینایکوس را در صدر جدول می دیدند. اسپالتی پس از پیروزی تیمش مقابل بوردو گفت: <تیم من با اقتدار صعود کرد تا دیگر کسی از ما انتقاد نکند.> هنگ تن کاته هم عنوان کرد: «هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که با تیم قدرتمندی چون اینتر همگروه باشی و صدر جدول را به دست آوری.»

همچنین مورینیو، بازیکنان اینتر را به خاطر شکست در آلمان سرزنش کرد، اما به تمام حریفان هشدار داد اینتر آماده بازی با هر تیم قدرتمندی است. گواردیولاهم از شکست خانگی بارسا زیاد ناراحت نبود، چون به تیم اصلی اش استراحت داده بود.

سه شنبه شب تیم های بوردو، وردربرمن، شاختاردونتسک و مارسی با قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده بندی گروه های اول تا چهارم راهی جام یوفا شدند.

گروه A: رم 2 - بوردو صفر، چلسی 2 کلوج رومانی یک

1 رم 12 امتیاز، 2- چلسی 11 امتیاز، 3- بوردو 7 امتیاز، 4- کلوج 4 امتیاز

گروه B: پاناتینایکوس یک آنورتوسیس صفر، وردربرمن 2- اینتر یک

1 پاناتینایکوس 10 امتیاز، 2- اینتر 8 امتیاز، 3- وردربرمن 7 امتیاز،4- آنورتوسیس 6 امتیاز

گروه C: بارسلونا 2- شاختاردونتسک 3، بازل صفر اسپورتینگ لیسبون یک

1 بارسلونا 13 امتیاز، 2- اسپورتینگ 12 امتیاز، 3- شاختاردونتسک 9 امتیاز، 4- بازل یک امتیاز

گروه D: آیندهوون یک لیورپول 3، مارسی صفر اتلتیکو مادرید صفر

1 لیورپول 14 امتیاز، 2- اتلتیکو مادرید 12امتیاز، 3- مارسی 4 امتیاز، 4- آیندهوون 3 امتیاز