آرشیو پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۱۷۷۹
استان ها
۲۴

صرفه جویی 11میلیارد تومانی درآموزش و پرورش خراسان جنوبی

بیرجند – خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ساماندهی نیروی انسانی در این سازمان سبب صرفه جویی 11 میلیارد تومانی شده است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حمیدرضا وردی در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان با اشاره به نامگذاری سال 88 به نام سال اصلاح الگوی مصرف، از طرح ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از بهترین اقدامات آموزش و پرورش در صرفه جویی منابع یاد کرد.

کارشناس فرهنگی هنری و فوق برنامه حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز گفت: با توجه به ضرورت فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین دانش آموزان دوره ابتدایی و ایجاد انس و الفت با کتاب در مرحله نخست طرح تجهیز، تعداد 70 قفسه کتابخانه کلاسی و 4 هزار و 130 جلد کتاب مورد نیاز این کتابخانه ها خریداری و اختصاص داده شده است.

محمد باغانی با بیان اینکه کتاب ها به محض دریافت توزیع می شود، تصریح کرد: به همین مناسبت تعداد 7 هزار و 500 جلد کتاب اهدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بین کتابخانه های آموزشگاه های مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان توزیع شد.