آرشیو دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۷۰
اخبار ورزشی
۱۳

علیرغم پیروزی مقابل بارسلونا

سرنوشت اوساسونا به دیدار با رئال کشیده شد

تیم فوتبال اوساسونا با برتری مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ برای بقا در لالیگا امیدوار شد.

در آغاز هفته سی و هفتم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا شنبه شب تیم فوتبال اوساسونا در حالی به دیدار بارسلونا رفت که خطر سقوط به دسته دوم لیگ اسپانیا را بشدت احساس می کرد. در این بازی که به میزبانی تیم بارسلونا و در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد، تیم میهمان با تک گل دقیقه 26 والتر پاندیانی از سد قهرمان زودهنگام لالیگا گذشت و با 40 امتیاز دررده هجدهم جدول رده بندی لالیگا ایستاد.

اوساسونا که می توانست با این پیروزی بزرگ از قعر جدول رده بندی لالیگا فاصله بگیرد با پیروزی تیمهای اسپورتینگ گیخون و ختافه و تساوی تیم رئال بتیس به دیدار هفته پایانی مقابل رئال مادرید چشم دارد تا شاید با برتری خانگی مقابل این تیم در لالیگا ماندگار شود.

اوساسونا در مصاف بابارسلونا از وجود جواد نکونام و مسعود شجاعی در ترکیب اصلی خود بهره می برد. نکونام تا پایان بازی درزمین حضور داشت اما شجاعی در دقیقه 65 جای خود را به هیدالگو داد.

در دیگر دیدارهای هفته سی و هفتم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا شنبه شب تیم اتلتیکو مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو به برتری 4 بر یک رسید.

تیمهای رکرتیووائلوا و نومانسیا در هفته سی و هفتم لالیگا به ترتیب مقابل راسینگ سانتاندر و ختافه متحمل شکست شدند تا در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری لالیگا با این مسابقات وداع کنند.

به این ترتیب از بین تیم های اوسوسنا و اسپورتینگ گیخون یک تیم می بایست هفته آینده با رقابتهای لالیگا خداحافظی کند. نتایج سایر دیدارهای هفته سی و هفتم رقابتهای لالیگا به این شرح است:

¤ مالاگا یک- رئال بتیس یک

¤ رئال وایادولید یک- اسپورتینگ گیخون 2

¤ رکرتیوواوئلوا صفر- راسینگ سانتاندر یک

¤ سویا یک- دیپورتیوولاکرونیا صفر

¤ ویارئال 3- والنسیا یک

¤ آلمریا صفر- اسپانیول 3

¤ ختافه یک- نومانسیا صفر

جدول رده بندی لالیگا: 1- بارسلونا 86 امتیاز، 2- رئال مادرید 78 امتیاز (یک بازی کمتر)، 3- سویا 67 امتیاز، 4- آتلتیکو مادرید 64 امتیاز، 5- ویارئال 62 امتیاز و... 17- اسپورتینگ گیخون 40 امتیاز، 18- اوساسونا 40 امتیاز، 19- نومانسیا 35 امتیاز و 20- رکرتیوواوئلوا 33 امتیاز.