آرشیو دو‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۷۵
شهرستان ها
۱۱

سومین روزنامه مشهد "شهر آرا" شد

مشهد- خبرنگار کیهان:

مراسم رونمایی روزنامه شهر آرا با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، تنی چند از دیگر مسئولان استانی و شهری و اصحاب رسانه در خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم شهردار مشهد گفت: هر قدر شهر مشهد از نشریات و مجلات متنوع برخوردار باشد به توسعه یافتگی فرهنگی دست یافته ایم.

محمد پژمان گفت: این روزنامه هیچ تشابهی با دو روزنامه دیگر قدس و خراسان در مشهد ندارد و تنها در صورت ضرورت، پیگیر مسایل و موضوعات ملی خواهد بود.

وی با اشاره به خط مشی این روزنامه اظهار داشت: قرار نیست در دسته بندی قرار بگیریم و یا به آن دامن بزنیم بلکه سعی خواهیم کرد فرصت حضور مردم را در تصمیم گیری های شهری تقویت کنیم و سرآغازی برای تغییر و تحول در فرهنگ اجتماعی، ادبی، مذهبی مشهد باشد و به دنبال پیوستگی و انسجام اجتماعی در مشهد خواهد بود. مدیرمسئول روزنامه شهر آرا نیز در مراسم رونمایی این روزنامه گفت: روزنامه شهر آرا محلی برای کشف ظرفیت ها و آیینه ای رو به امروز و فردای مشهد است.

«جلال فیاضی» با بیان این که مشهد با وجود مولفه های جدی آن و به ویژه بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مرکز توجه ایرانیان است افزود: باید از ظرفیت های ارزشمند مشهد استفاده کرد و علاه بر امکانات بالقوه آن با عزم ملی و همکاری مدیران مشهدی به دنبال توسعه پایدار مشهد بود.