آرشیو یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۲۸
شهرستان ها
۱۰

اخبار حوادث استان بوشهر

بوشهر - خبرنگار رسالت:
اعتراف سارقین مسلح به 9 فقره سرقت موتورسیکلت

مامورین پلیس آگاهی شهرستان دشتستان موفق به کشف 9 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک قبضه سلاح غیرمجاز کلاشینکف و دو نفر سارق در همین ارتباط شدند.در پی دستگیری دو نفر سارق به نامهای «و»، «ف»، مامورین پلیس آگاهی دشتستان اقدامات فنی خود را در این خصوص آغاز کردند. برپایه این گزارش، متهمین در تحقیقات اولیه پلیس به 9 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح استان و حمل اسلحه غیرمجاز کلاشینکف اعتراف کردند.

کودک 7 ساله سارق موتورسیکلت در بوشهر

مامورین کلانتری 12 مصلی شهرستان بوشهر موفق به کشف 1 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و 2 سارق در همین ارتباط شدند.

شخصی به هویت «ر» با مراجعه به کلانتری اظهار داشت که موتورسیکلت وی از جلوی درب محل کارش به سرقت رفته است. برپایه این گزارش، عوامل آن یگان در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت با مشخصات اعلام شده و راکبی دو نفر به نامهای «ش» و «ح7ساله» مظنون و آنها را دستگیر نمودند. ادامه گزارش حاکی است، در همین ارتباط «ش» به سرقت موتورسیکلت ذکر شده با همدستی «ح» اعتراف کرد.

دستگیری سارق منزل در حین سرقت

مامورین کلانتری 11 باغ زهرا شهرستان بوشهر موفق به دستگیری سارق منزل در حین سرقت شدند.در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر موردی در خیابان امام مامورین کلانتری 11 به محل عزیمت و موفق به دستگیری یک نفر به نام «م» در حین سرقت از منزلی شدند. برپایه این گزارش، متهم در تحقیقات پلیس انگیزه خود را از انجام سرقت داشتن اعتیاد به موادمخدر و وضعیت مالی نامناسب عنوان کرد.