آرشیو چهار‌شنبه ۷ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۶۲۰
سیاسی
۲

دفتر رئیس جمهور: مجادله ای در جلسه رسمی هیات دولت اتفاق نیفتاد

گروه سیاسی: معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری با صدور اطلاعیه ای، گمانه زنی برخی رسانه ها درخصوص جلسه هیات دولت روز چهارشنبه گذشته را تکذیب کرد و آن را غیراخلاقی و غیرقانونی خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این اطلاعیه آمده است: گمانه زنی برخی رسانه ها و جراید درخصوص جلسه هیات دولت روز چهارشنبه مورخ 31/4/88 که براساس اطلاعات نادرست تنظیم شده؛ به لحاظ آن که از مصادیق تشویش افکار عمومی و مشوه کردن فضای سیاسی کشور تلقی می شود، اقدامی غیراخلاقی و البته غیرقانونی است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه برخی رسانه های رسمی با تمسک به برخی شنیده ها و اخبار غیرمستند، اقدام به تهیه گزارش هایی در این زمینه کرده اند که ضمن تکذیب اخبار منتشر شده، توجه به نکات زیر را جهت استحضار ملت شریف ایران ضروری می داند: در این اطلاعیه تاکید شده است: اصولامجادله، بحث، اعتراض یا مناقشه ای در جلسه رسمی هیات دولت بویژه در ارتباط با موضوع مطرح شده صورت نپذیرفته و آنچه درخصوص جلسه این روز دولت عنوان شده، صحت ندارد. براساس این اطلاعیه، ریاست جلسه مذکور تا پایان به عهده رئیس جمهور محترم بوده است، از این رو در زمان حضور ایشان واگذاری اداره جلسه به معاون اول، نمی تواند صحت داشته باشد، به همین دلیل داستان پردازی در خصوص تعطیلی جلسه هیات دولت و اتفاقات بعدی بی پایه است.