آرشیو پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۲۰
ورزشی
۲۰

سه ویا» به دنبال مهاجم شاخص وولفسبورگ

ستاره بوسنیایی وولفسبورگ می گوید به ترانسفر در مهلت نقل و انتقالات زمستانی فکر نکرده است.

با این وجود به نوشته روزنامه مارکا باشگاه سه ویا در مهلت نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب ادین ژکو مهاجم بوسنیایی وولفسبورگ خواهد بود.

این مهاجم 23 ساله رکورد فوق العاده ای در رقابت های بوندسلیگا دارد و در 66 بازی برای وولفسبورگ 37 بار موفق به گلزنی شده است.او همچنین در 18 بازی ملی برای بوسنی 12 گل به ثمر رسانده است.

ژکو از پیشنهاد سه ویا اظهار بی اطلاعی می کند و تمام تمرکزش را به بازی های آینده وولفسبورگ در این فصل داده است. او می گوید: «این خبرها در مورد انتقال من به سه ویا را تا به حال نشنیده ام. برای صحبت در مورد مهلت نقل و انتقالات زمستانی اکنون زود است. نمی دانم اگر پیشنهادی از یک باشگاه اسپانیایی نظیر سه ویا دریافت کنم چه پاسخی خواهم داشت. فصل جدید رقابت ها تازه آغاز شده و نمی خواهم در مورد بازار نقل و انتقالات زمستانی حرفی بزم.»

گفتنی است موفقیت و گلزنی های پرشمار زوج تهاجمی ژکو و گرافیته برزیلی بود که سبب شد وولفسبورگ فصل پیش برای نخستین بار عنوان قهرمانی لیگ آلمان را به دست آورد چندی پیش که تیم های ملی ایران و بوسنی مسابقه ای دوستانه در سارایوو داشتند و نتیجه 2 3 به سود ایران شد، هر دو گل تیم میروسلاو بلاژویچ را ژکو به ثمر رساند.