آرشیو دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۴
ورزش
۳۱

فوتبال

بن همام: برای میزبانی جام ملت های 2019 ثبت نام کنید

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران خواست تا کاندیدای میزبانی مسابقات جام ملت های 2019 شود. محمد بن همام گفت: قطعا ایران مانند همه کشورهای آسیایی می تواند روی حمایت من و AFC حساب کند.

اگر بحث میزبانی در میان است، باید استانداردها به طور کامل رعایت شود. قطعا به محض اینکه ایران بتواند این استانداردها را رعایت کند، ما میزبانی را به شما خواهیم داد.

وی ادامه داد: من همین جا از ایران دعوت می کنم که به عنوان یکی از کاندیداها برای گرفتن میزبانی مسابقات جام ملت های 2019 اعلام آمادگی کند. فعلازمان نام نویسی از کاندیداها فرا نرسیده، ولی من به ایران پیشنهاد می کنم که برای گرفتن میزبانی داوطلب شود.

توقف بهترین تیم جهان مقابل اوساسونا

حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لالیگا در پامپلونا برگزار شد تا اوساسونا بتواند در خانه صدرنشین لالیگا را با نتیجه 1بر1 متوقف کند. قرمزهای دی ناوارا در حالی به مصاف بارسلونا رفتند که جواد نکونام از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و پنجمین رویارویی با بارسا را تجربه کرد. بارسا در طول بازی با دفاع منطقی اوساسونا مواجه شد که تا به حال هیچ تیمی نتوانسته بود در لالیگا چنین دفاعی را مقابل تیمی چون بارسلونا انجام دهد.

کاماچو مثل همیشه اولین تعویض خود را به مسعود شجاعی اختصاص داد و در دقیقه 70 او را به زمین فرستاد. برای بارسلونا کیتا در دقیقه 80وبرای اوساسونا پیکه (گل به خودی) در دقیقه 92 گلزنی کردند.

تداوم صدرنشینی سپاهان

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر ابومسلم به صدرنشینی خود در رقابت های لیگ برتر ادامه داد. در نخستین دیدار هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر روز شنبه تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و ابومسلم مشهد در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان قلعه نویی با نتیجه 2 بر صفر

به پیروزی رسیدند.

در این دیدار احمد جمشیدیان در دقیقه 3 و محمد عمادرضا در دقیقه 62 گل های تیم فوتبال سپاهان را به ثمر رساندند. شاگردان امیرقلعه نویی با این پیروزی 28 امتیازی شدند وبه تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند.