آرشیو سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۳
ورزش
۳۱

خبر

مهدوی کیا با 3 جایزه رکورددار قاره آسیا

مهدوی کیا ستاره سابق تیم ملی ایران با کسب 3 جایزه از بهترین های سال آسیا رکورددار است. کیا تنها بازیکن در قاره آسیا است که 3 جایزه انفرادی را دریافت کرده است.

وی در سال 1997 به عنوان بازیکن جوان سال برگزیده شد، ضمن آنکه گل او به تیم ملی چین در مقدماتی جام جهانی 1998 به عنوان گل سال آسیا انتخاب و جایزه آن به مهدوی کیا تعلق گرفت. مهدی مهدوی کیا در سال 2003 نیز به عنوان بازیکن سال قاره کهن برگزیده شد و توپ طلای آسیا را به خود اختصاص داد. شینجی اونو و هیده توشی ناکاتا نیز هر کدام با دو جایزه پشت سر مهدوی کیا قرار دارند.

شرکت هواپیمایی آسمان اسپانسر پرسپولیس شد

شرکت هواپیمایی آسمان به اسپانسرهای این فصل باشگاه پرسپولیس پیوست. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از مذاکرات حبیب کاشانی و مهندس علی عابدزاده، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان، این شرکت به جمع اسپانسر های این فصل باشگاه پرسپولیس افزوده شد. هواپیمایی آسمان در فصل قهرمانی پرسپولیس (87-86) نیز یکی از اسپانسرهای این باشگاه بود.

علی نژاد حکم گرفت

با حکم علی سعیدلو، معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی، مهدی علی نژاد به عنوان سرپرست فدراسیون ووشو منصوب شد. علی نژاد به دلیل قانون منع فعالیت افراد دوشغله هفته گذشته از سمت خود به عنوان رییس فدراسیون ووشو استعفا کرده بود، اما سعیدلو طی حکمی جدید او را از 26 آبان به مدت 6 ماه به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

آغاز اردوی تیم ملی روئینگ بانوان بدون سرمربی

تیم ملی روئینگ بانوان از دیروز تمرینات خود را بدون سرمربی در بندرانزلی آغاز کرد. این اردو تا اول دی ماه در بندرانزلی با حضور مریم کهن به عنوان کمک مربی و صحرا ذوالقدر دستیار مربی ادامه خواهد داشت. پس از رفتن مربی انگلیسی، هنوز اردونشینان از داشتن مربی محروم هستند. این تیم خود را برای شرکت در بازی های آسیایی گوانگجو آماده می کند.