آرشیو سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۶۹
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

ناشی گری ایلنا برنامه اراذل و اوباش را لو داد

خبرگزاری ایلنا که به سران فتنه نزدیک است، در اقدامی ناشیانه از تلاش فتنه گران برای دست زدن به آشوب در پوشش چهارشنبه سوری پرده برداشت. این خبرگزاری به نقل از مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران آورده است «برای چهارشنبه سوری امسال، قطعا مشکل داریم» و افزوده است که وی در این باره توضیح بیشتری نداد. خبرگزاری ایلنا در تفسیر خود بر این خبر می نویسد «به نظر می رسد با توجه به موج نارضایتی موجود در جامعه که در ماه های پس از انتخابات از هر مناسبتی برای حضور در خیابان ها و اعتراض مسالمت آمیز خود استفاده کرده اند، مسئولان امسال بیش از همیشه نگران چهارشنبه سوری هستند»!

خبرگزاری ایلنا توضیح نداده است که اگر حضور آشوبگران در خیابان ها به قول این خبرگزاری «مسالمت آمیز» است، چرا باید برای مسئولان و مخصوصا مسئولان آتش نشانی نگران کننده باشد؟!

خبر ناشیانه ایلنا نشان می دهد که سران فتنه، اراذل و اوباش اجاره ای را برای سوءاستفاده از چهارشنبه سوری و آشوبگری سازمان دهی کرده اند و بخشی از این آشوبگری مانند موارد مشابه دیگر، آتش زدن اموال عمومی است که به نوشته ناشیانه ایلنا، می تواند باعث آمادگی سازمان آتش نشانی باشد.