آرشیو یک‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۴۴۵۱
صفحه اول
۱

اخبار ورزشی

شکایت آبی پوشان از فدراسیون فوتبال

باشگاه استقلال از علی کفاشیان و فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی و مراجع قضایی شکایت کرد. این باشگاه هفته گذشته طی نامه ای رسمی خطاب به کفاشیان، چند سوال مطرح کرده بود اما این نامه از سوی رئیس فدراسیون فوتبال روی وب سایت فدراسیون قرار گرفت و به همین خاطر استقلالی ها شکایتی را مطرح کردند. همچنین این باشگاه به دلیل محرومیت غیرقانونی حنیف عمران زاده در نیم فصل اول لیگ برتر تحت عنوان منشور اخلاقی، از فدراسیون فوتبال به مراجع قضایی شکایت کرد.

مصاف تکواندوکاران نوجوان در رقابت های جهانی

هشتمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان قرعه کشی شد و تکواندوکاران نوجوان ایران حریفان خود را شناختند.

این رقابت ها از امروز با حضور هزار تکواندوکار در تیخوانا مکزیک برگزار می شود و 10 تکواندکار پسر کشورمان و 7 تکواندوکار دختر ایران به مصاف حریفان جهانی خود می روند. در بخش دختران و در وزن 44- کیلوگرم مریم شیر جهانی که با کسب مدال نقره موفق به کسب سهمیه المپیک شد دور نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده اسپانیا و کانادا می رود. گفتنی است تیم تکواندو نوجوانان کشورمان در رقابت های کسب سهمیه المپیک موفق به کسب 3 سهمیه شد.

2 شمشیرباز ایران در جمع 64 نفر برتر

شمشیربازان ملی پوش اسلحه اپه با برتری مقابل حریفان خود به جمع 64 شمشیرباز برتر رقابت های جایزه بزرگ سوئد قرار گرفتند. محمد رضایی و علی یعقوبیان در جدول 64 نفری به میدان می روند.