آرشیو شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۲۰۶۷
ورزش
۲۴

فوتبال

اعلام ساعت دیدارهای فولاد گستر و پرسپولیس

دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و پیروزی تهران راس ساعت 16 روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگارامام شهر تبریز برگزار می شود. همچنین دیدار برگشت این دو تیم ساعت 18 روز سوم خرداد در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

انتقاد شدید آیت اللهی از عادل فردوسی پور

سید محمدهادی آیت اللهی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از عملکرد علی دایی و عادل فردوسی پور انتقاد کرد. وی در مطلبی که روی وبلاگ شخصی خود منتشر کرده، دایی و فردوسی پور را به سبب دروغگو خواندن کفاشیان و بی توجهی به بحث بازدید ناظرین کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران مورد انتقاد قرار داده است.

فرهاد مجیدی نفر دوم برترین گلزنان آسیا

با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، خوزه موتا، مهاجم برزیلی تیم سوون سامسونگ با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. فرهاد مجیدی گلزن تیم استقلال نیز با زدن پنجمین گل خود مقابل الجزیره به رده دوم گلزنان صعود کرد.

محرومیت ریبری ازفینال

مسوولان یوفا اعلام کردند که فرانک ریبری به دلیل خطای خشونت آمیز در جریان دیدار تیمش مقابل المپیک لیون، برای سه جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد. بدین ترتیب و با محرومیتی که فیفا برای این ستاره فرانسوی در نظر گرفته، مربی بایرن شانس استفاده از ریبری را در دیدار فینال ندارد.

کریس رونالدو آماده ترک مادرید!

کریستین رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در مصاحبه ای اعلام کرد که آدمی نیست که مدت زمان زیادی در این باشگاه بماند و بنابراین رئال را ترک خواهد کرد. این مهاجم 80 میلیون یورویی گفت: «به نظر من فوتبال یک سیر است و من باور دارم که هر کسی در هر تیمی دوره ای دارد. او همچنین اعلام کرد که رئال مادرید آخرین باشگاهی نخواهد بود که وی در آن بازی می کند.»

الهلال بهترین باشگاه قرن آسیا

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال باشگاه الهلال عربستان را به عنوان بهترین باشگاه قرن فوتبال آسیا انتخاب کرد. روز سه شنبه یازدهم ماه مه با حضور مقامات فیفا و همچنین فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال به میزبانی شهر لندن و باشگاه فولام انگلستان از بهترین های قرن فوتبال جهان تقدیر خواهد شد.