آرشیو شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۹۱
اجتماعی
۴

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: شرایط عمومی و تخصصی ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

گروه اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در پایگاه اطلاع رسانی خود به نشانی www.medu.ir شرایط عمومی و تخصصی ثبت نام در آزمون استخدامی این وزارتخانه را اعلام کرد.

ثبت نام آزمون استخدامی از فردا تا 19 اردیبهشت از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانی

www.aee.medu.ir صورت می گیرد.داوطلبان برای تهیه کارت رمز برای ثبت نام لازم است با همراه داشتن اصل فیش واریزی به مبلغ 50 هزار ریال به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در همه شعب بانک ملی به عنوان حق شرکت در آزمون های استخدامی که در مهلت مقرر واریز شده است، در ساعات اداری به کارگزینی یکی از ادارات آموزش وپرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق کشور مراجعه و کارت رمز مربوط را دریافت کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول از روز شنبه اول تا چهارم خرداد از طریق ورود (با استفاده از کد رهگیری) به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش و پرورش قابل دریافت خواهد بود. نام و نشانی محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج شده است.

زمان برگزاری آزمون مرحله اول بعد از ظهر جمعه هفتم خرداد امسال خواهد بود. زمان و نحوه برگزاری آزمون مرحله دوم که مربوط به آزمون سوالات تخصصی مرتبط با مهارت های معلمی و روش تدریس است، بعد از اعلام نتایج آزمون مرحله اول به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید. داوطلبان برای مشاهده جدول توزیع ردیف های استخدامی بر اساس استان محل خدمت، رشته شغلی و جنس می توانند به سایت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir مراجعه کنند.