آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۰۹۳
ورزش
۲۴

فوتبال

علی پروین مدیرفنی استیل آذین شد

علی پروین پس از عضویت در هیات مدیره باشگاه استیل آذین به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال این باشگاه نیز انتخاب شد..حمید رضا آصفی، دیپلمات کشورمان نیز دیروز با حکم حسین هدایتی به عضویت هیات مدیره باشگاه استیل آذین درآمد.

«وسترمان» هم جام جهانی را از دست داد

هایکو وسترمان، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نخواهد بود. وسترمان پنجمین بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان است که رقابت های جام جهانی را از دست می دهد.

انگلستان بدون اینکه گلی بزند ژاپن را برد

تیم ملی فوتبال انگلستان در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2 بر یک مقابل ژاپن به برتری رسید؛ اما هیچ گلی به ثمر نرساند! هردو گل تیم برزیل را بازیکنان ژاپن(گل به خودی) به ثمررساندند.

مجیدی در استقلال نمی ماند

با استعفای واعظ آشتیانی از مدیریت باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی نیز در این تیم نمی ماند. مجیدی که رابطه بسیار خوبی با واعظ داشت گویا از موضوع استعفا با خبر بود و به همین دلیل در این مدت قراردادش را با استقلال تمدید نکرد.

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا شد

چزاره پراندلی، سرمربی سابق فیورنتینا رسما به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از جام جهانی معرفی شد. او که چند روز پیش از باشگاه فلورانسی جدا شد، جای مارچلو لیپی را روی نیمکت آتزوری ها خواهد گرفت.

خلعتبری در دیدار با پوهانگ استیلرز محروم است

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که محمد رضا خلعتبری از ذوب آهن اصفهان نمی تواند تیمش را در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

امیرحسین صادقی با مس به توافق اولیه رسید

امیرحسین صادقی، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران به واسطه حضور صمد مرفاوی، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در مس، پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه به توافق اولیه برای پیوستن به این تیم کرمانی رسید.

اکبرپور سومین خرید جدید استیل آذین

بعدازظهر دیروز سیاوش اکبرپور، بازیکن فصل گذشته استقلال به باشگاه استیل آذین آمد و پس از مذاکره با مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه، قرارداد 2 ساله خود با این باشگاه را امضا کرد.