آرشیو دوشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۱۷۰
ورزش
۲۴

پیشنهاد مدیر شبکه سوم سیما:دو شبکه تلویزیونی تخصصی برای ورزش افتتاح کنیم

مدیر شبکه سه معتقد است، باید یک شبکه برای فوتبال و یک شبکه برای سایر رشته های ورزشی داشته باشیم.

پخش نشدن مسابقه های جام جهانی بسکتبال باعث ناراحتی اهالی این رشته شده است، اما مسوولان صدا و سیما هم می گویند با وجود همزمان بودن مسابقات جام جهانی بسکتبال امکان قطع کردن سریال های ماه رمضان را نداشته اند و به همین دلیل مجبور بوده اند، مسابقات بسکتبال را ضبط و آن را چند ساعت پس از اتمام مسابقه پخش کنند.

هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر در مورد این موضوع می گوید: «ما نمی توانستیم سریال های مناسبتی ماه رمضان را قطع کرده و به جای آنها مسابقات بسکتبال را پخش کنیم.

برنامه های مناسبتی اگر حتی یک بار پخش نشوند، در روزی که باید به اتمام برسند، تمام نمی شوند. بنابراین ما باید سریال را پخش می کردیم و بعد مسابقه ضبط شده را روی آنتن می بردیم.»

او البته امیدوار است که با افتتاح شبکه ورزش، این مشکل حل شود: «قبول دارم مشکلاتی در پخش زنده برخی رشته ها داریم و اما این خلابا افتتاح شبکه ورزش حل می شود. اگر این شبکه افتتاح شود، می توانیم چنین مسابقاتی را همیشه به صورت زنده پخش کنیم. البته آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما پیشنهاد داده اند که دو تا شبکه ورزش افتتاح کنیم؛ یک شبکه برای فوتبال و یک شبکه برای سایر ورزش ها.

این طوری می توانیم امیدوار باشیم که دیگر هیچ فدراسیونی از دست مسوولان صدا و سیما ناراحت نباشد. الان چون شبکه سه هم برای قشر جوان است هم برای خانواده ها، واقعا نمی توانیم خیلی از مسابقات را زنده پخش کنیم. نمی توانیم همه برنامه هایمان را بگذاریم برای ورزش.»