آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹، شماره ۲۹۵۲
ورزشی
۱۸

آشتیانی: زمین کمپ باشگاه استقلال معارض دارد

فروش ساختمان اداری باشگاه استقلال بهانه ای را ایجاد کرده تا جنگ و جدل لفظی آشتیانی، مدیرعامل سابق این باشگاه با فتح الله زاده، سرپرست کنونی آبی ها بار دیگر داغ شود.

به دنبال اظهارنظر انتقادآمیز علی فتح الله زاده از واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه درباره فروش ساختمان اداری استقلال، آشتیانی دیروز در گفتگو با ایسنا ضمن پاسخ دادن به این انتقادها، مهم ترین اقدام در دست اجرای فتح الله زاده یعنی تلاش برای احداث کمپ تمرینی را زیر سوال برد و گفت: تعجب می کنم که چطور باشگاه استقلال در زمینی که معارض دارد سرمایه گذاری می کند! بخشی از این زمین معارض دارد و معارض آن هم یک خانم است. اگر من جای فتح الله زاده بودم، می گفتم اول آن زمین را به نام استقلال کنید بعد ساختمان باشگاه را می فروختم چون خود مسوولان سازمان هم می دانند که این زمین معارض دارد. در زمان مدیریت من هم پرونده آن زمین در دادگاه بود. موضوع اینجاست که وقتی نمی توان زمین را به نام باشگاه کرد، چطور می توان روی آن سرمایه گذاری کرد؟

آشتیانی در پاسخ به این ادعای فتح الله زاده که مالک واقعی ساختمان باشگاه را سازمان تربیت بدنی دانسته و واگذاری یا فروش این ساختمان به صندوق قهرمانان را یک انتقال و انتقال درون سازمانی توصیف کرده بود، گفت: می خواهم به سرپرست استقلال بگویم که شما می خواهید ساختمان باشگاه که به نامتان است را رها کنید و روی زمینی که متعلق به اداره کل تربیت بدنی است سرمایه گذاری کنید؟ و این ادعای فتح الله زاده که گفته ساختمان باشگاه استقلال متعلق به سازمان است، درست نیست. این ساختمان همان طور که خود فتح الله زاده می داند در زمان محمد دادکان برای استقلال خریداری شده و این باشگاه را از دربه دری نجات داده و اصلامال استقلال است.

با این حال فتح الله زاده هم با بیان این که تا زمانی که از سازمان تربیت بدنی ساختمانی در شان باشگاه استقلال نگیریم ساختمان فعلی را تحویل نخواهیم داد، گفت: در مورد این مساله هم با رئیس سازمان تربیت بدنی صحبت کرده ایم، کجای این کار ایراد دارد؟ آیا ما مرتکب گناهی شده ایم؟ آیا آشتیانی ناراحت می شود که ساختمان بهتری برای استقلال بگیریم؟