آرشیو دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

افتتاح 8 طرح صداوسیما در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی

مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی گفت: همزمان با سفر سوم رئیس جمهور به خراسان شمالی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری 8 طرح رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای خراسان شمالی به بهره برداری می رسد. قنبر مهدوی زاده افزود: همزمان با سفر سوم هیات دولت به خراسان شمالی 8 طرح رادیویی و تلویزیونی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 290 میلیون ریال به بهره برداری می رسد. وی افزود: بهره برداری استودیو تلویزیونی تولید و پخش سیما با اعتبار 17 میلیارد ریال، از طرح هایی است که به دست رئیس جمهور در سفر هیات دولت به خراسان شمالی افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی فرستنده پرقدرت اف ام یک کیلو وات شبکه های رادیویی قرآن، معارف و فرهنگ با 5 میلیارد ریال اعتبار، راه اندازی شبکه های رادیویی ورزش و پیام با اعتبار 750 میلیون ریال و نصب رپیتر بی سیم با اعتبار 60 میلیون ریال از پروژه های افتتاحی سفر هیات دولت در ایستگاه پر قدرت تلویزیونی و اف.ام که 51 درصد جمعیت را تحت پوشش شبکه ها قرار می دهد.

مهدوی زاده بهره برداری از ایستگاه تلویزیونی متوسط قدرت سادات شیروان را با اعتبار 6 میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم سفر عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح شبکه های تلویزیونی 1، 2، 3، خبر و استانی و شبکه های رادیویی جوان، قرآن، معارف، پیام و فرهنگ مردم منطقه سرحد شیروان را تحت پوشش قرار خواهد داد.