آرشیو یکشنبه ۵ دی ۱۳۸۹، شماره ۲۲۵۷
ورزش
۲۴

فتح الله زاده: سازمان ملی جوانان کاری برای جوانان نکرد

حاضرم 100 میلیارد تومان برای راه اندازی شبکه ورزش بپردازم!

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه نباید تنها مسابقات تیم های استقلال و پرسپولیس پخش شود، گفت: حاضرم برای راه اندازی شبکه ورزش 100 میلیارد تومان بپردازم.

علی فتح الله زاده در حاشیه یازدهمین مجمع عمومی اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: جوان های فوتبال دوست دوست دارند همه بازی ها را ببینند و تنها نباید بازی استقلال و پرسپولیس به صورت زنده از تلویزیون پخش شود، من خودم همیشه تمام بازی ها را نگاه می کنم، من که این گونه باشم شما ببینید جوانان چقدر علاقه مند هستند.

وی اضافه کرد: ما به عنوان مسوولان در باشگاه ها درگیر مسائل اجرایی هستیم و بهتر است اتحادیه فوتبال در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: من حاضرم 100 میلیارد تومان برای تاسیس شبکه ورزش بدهم تا همه بازی ها و مسابقات در آن به صورت زنده پخش شود، البته دنبال مسائل سیاسی نیستم و تنها می خواهم با این کار به علاقه مندان در فوتبال کمک کنم. حتی حاضریم از صدا و سیما ناظری برای ما گذاشته شود زیرا هدف ما تنها خدمت به ورزش فوتبال است.

فتح الله زاده در پایان گفت: ارگانی مثل سازمان ملی جوانان 60 میلیارد تومان بودجه می گیرد که جوانان را جذب کند، اما برای جوانان کار لازم را انجام نمی دهد. اما فوتبال دارد جوانان را جذب می کند.