آرشیو دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۳۰۶۱
ورزشی
۱۸

فرگوسن: جایگاه واقعی ولورهمپتون قعر جدول رده بندی لیگ برتر نیست

پایان شکست ناپذیری شیاطین سرخ

پس از 24 هفته سرانجام ترمز بی شکستی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس کشیده شد و شاگردان سرآلکس فرگوسن مقابل تیم قعر جدولی ولورهمپتون تن به شکست دادند تا هیچ تیمی در 4 لیگ معتبر فوتبال قاره سبز بدون شکست نماند.

در شرایطی که بارسلونا در اسپانیا، دورتموند در آلمان و میلان ایتالیا پیشتازان لالیگا، بوندس لیگا و سری A. طعم تلخ شکست را در فصل جاری این لیگ ها چشیده بودند، شیاطین سرخ اولدترافورد می رفتند تا به رکوردی جالب در زمینه شکست ناپذیری دست یابند اما در عین ناباوری شنبه شب در زمین ولورهمپتون تن به شکست 2 بر یک دادند تا آرسنال، منچستر سیتی و چلسی، امیدوارانه تر از پیش به کار خود ادامه دهند.

فرگوسن که تیمش با 54 امتیاز هنوز هم 4 امتیاز با آرسنال تیم دوم جدول فاصله دارد، پس از این شکست گفت: ولورهمپتون در جدول رده بندی باید جایگاه بهتری داشته باشد. ما شروع بسیار خوبی داشتیم و در نیمه اول موقعیت های بسیاری را به دست آوردیم، ولی همه آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم روی دروازه آنها خطری ایجاد نکردیم. گرچه شرایط زمین نیز بسیار نامناسب بود ولی تیم ما نیز به هیچ وجه نتوانست کار مهمی در زمین انجام دهد.

منچستریونایتد که با 55 گل زده آتشین ترین خط حمله و با 24 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد، پیش از بازی با ولورهمپتون ریو فردیناند مدافع با تجربه خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و او نمی تواند در دربی هفته آینده برابر منچسترسیتی به تیمش کمک کند. فرگوسن با اشاره به این اتفاق افزود: از دست دادن «ریو» برای ما بسیار سخت است. تجربه او در دیدارهای مهم می تواند کمک حال ما باشد.