آرشیو دو‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۴
ورزشی
۲۴

خبر

پیروزی آرسنال و توقف لیورپول

در اولین سری از مسابقات هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، آرسنال و تاتنهام به برتری رسیدند و لیورپول در خانه متوقف شد. آرسنال در لندن با با دو گل دقایق 16 و 56 رابین فان پرسی، ولورهمپتون را 2- صفر شکست داد. در دیداری دیگر تاتنهام در ورزشگاه موسوم به «نور» و در میهمانی ساندرلند به برتری 1-2 رسید. اما در ورزشگاه آنفیلد جایی که لیورپول پذیرای ویگان بود، تساوی 1-1 ثبت شد. در این مصاف رائول میرلس در دقیقه 24 برای تیم تحت هدایت کنی دالگلیش گلزنی کرد. با این حال میهمانان در دقیقه 65 موفق شدند از موقعیتی مطلوب توسط استیو جاهاری گل تساوی را به ثمر برسانند.

مانچو: مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: در دربی روز شنبه با من یونایتد شایسته کسب حداقل یک امتیاز بودیم و استحقاق شکست را نداشتیم. روبرتو مانچینی ایتالیایی اظهار داشت: به باور من نتیجه عادلانه و منطقی در مصاف ما با همشهری مان تساوی بود اما یک گل خارق العاده توسط رونی سبب شد 3 امتیاز به حساب حریف واریز شود. مانچو افزود: با وجودی که نتیجه را واگذار کردیم ولی خوشحالیم چون بسیار خوب بازی کردیم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم.

گرت بیل به بازی با میلان نمی رسد

پدیده تیم فوتبال تاتنهام قادر به همراهی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود. گرت بیل به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر نمی تواند سه شنبه شب مقابل میلان به میدان برود. هری ردنپ علاوه بر گرت بیل، پیتر کراوچ را هم به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد و تنها امید این مربی بهبود آسیب دیدگی رافائل فان در فارت و بازگشت او به ترکیب تیم است. ردنپ درباره وضعیت گرت بیل گفت: شرایط او حاد نیست اما به بازی مقابل میلان نخواهد رسید. پزشکان او را دیده و با تزریق عضلانی تا حدی او را بهبود بخشیده اند.