آرشیو یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۲۳۵۹
استان ها
۲۳

رکورد جدید تولید در فولاد خراسان

فاطمه رمارم

دنیای اقتصاد - خراسان رضوی - مجتمع فولاد خراسان با رشد 9 درصدی در تولید محصول در اسفند89، به رکورد بی سابقه ای دست یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی؛ مدیرعامل شرکت فولاد خراسان، با بیان این مطلب گفت: شرکت یاد شده در اسفند گذشته، 55 هزار و 733 تن فولاد خام تولید کرد که در مقایسه با رکورد قبلی آن، 4 هزار و 627 تن افزایش نشان می دهد.

سیدحسین احمدی افزود: آخرین رکورد تولید فولاد خام در مجتمع فولاد خراسان، مربوط به دی سال 89 است که در این مدت، 51 هزار و 106 تن محصول تولید شد.

وی با اشاره به دلایل ثبت رکورد های جدید تولید فولاد این شرکت گفت: بهره وری مواد اولیه، منابع انسانی و روش های تولید و همچنین امکان تولید آهن اسفنجی در کارخانه های احیای مستقیم شماره 1 و2 این مجتمع، از جمله این دلایل است. وی خاطرنشان کرد: مجتمع فولاد خراسان علاوه بر دارا بودن گواهینامه های بین المللی مدیریت کیفیت، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت شغلی( IMS )، در مسیر تعالی سازمانی نیز موفق به دریافت تقدیر نامه سطح 4 ستاره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی و نیز حضور در بین یکصد شرکت برتر ایران در اسفند 89 شده است.