آرشیو شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۴۷۹۷
ورزشی
۲۴

فوتبال جهان

وداع رونالدو با برزیل

مهاجم برجسته پیشین تیم ملی فوتبال برزیل آخرین بار پیراهن طلایی این تیم را بر تن می کند. رونالدو 36 ساله که دو بار با این تیم در جام های جهانی 1994 و 2002 به قهرمانی رسید، برای آخرین بار در دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال رومانی پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد و پس از آن دیگر در بازی های ملی شرکت نخواهد کرد.

آلتین تاپ کهکشانی شد

حمید آلتین تاپ با امضای قراردادی 4 ساله به طور رسمی به باشگاه رئال مادرید پیوست. هافبک 29 ساله اهل ترکیه به این ترتیب تا سال 2015 در جمع کهکشانی ها حضور خواهد داشت. آلتین تاپ در فصل اخیر در بایرن مونیخ توپ می زد.

پیرلو در لیگ قطر

آندریا پیرلو هافبک بازیساز تیم فوتبال میلان گفت: در پایان فصل از میلان جدا خواهم شد. وی افزود: این تصمیم با توافق دو طرف بود و 10 سال فراموش نشدنی را در این تیم گذراندم. با اینکه یوونتوس خواهان این بازیکن 33 ساله است او می خواهد در لیگ قطر به میدان برود. باشگاه میلان که عنوان قهرمانی این فصل سری A را به دست آ ورده است در بیانیه ای عنوان کرد قرارداد اینزاگی و نستا را یک فصل دیگر تمدید کرده است.

تلاش هفت تیم برای بقا

امشب بیست تیم حاضر در لالیگا به صورت همزمان آخرین هفته از این فصل را تجربه می کنند. در این میان 7 تیم لوانته، مایورکا، رئال سوسیه داد و اوساسونا با 44 امتیاز و ختافه و دپورتیوولاکرونیا با 43 امتیاز بالای سر رئال ساراگوسای 42 امتیازی هیچ تضمینی برای بقا در جدول نداشته و برای پیروزی وارد میدان می شوند. امشب لوانته با ساراگوسا، اوساسونا با ویارئال و لاکرونیا با والنسیا دیدار می کنند.