آرشیو شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۳۸۵
ورزش
۲۴

حبیب کاشانی: نظر ارشادی دایی را روی چشم گذاشتیم

علی دایی برای هدایت تیم پرسپولیس برنامه داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پس از بررسی برنامه چهار گزینه مربیگری پرسپولیس، اعضای کمیته فنی نظر نهایی شان را درباره سرمربی فصل بعد اعلام خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه حبیب کاشانی از حمید استیلی، علی دایی، محمد مایلی کهن، منصور ابراهیم زاده و حمید درخشان به عنوان گزینه های سرمربی گری پرسپولیس در فصل آتی نام برد، استیلی، دایی و درخشان در همان مهلت 48 ساعته برنامه شان را دادند. کاشانی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربیگری پرسپولیس گفت: با توجه به مسائلی که وجود داشت مایلی کهن از ارائه برنامه در حیطه مربیگری عذرخواهی کرد اما دایی، استیلی و درخشان سر موقع برنامه شان را دادند. در دو روز نخست با توجه به اینکه نتوانستیم ابراهیم زاده را پیدا کنیم ارائه این برنامه از سوی این گزینه ممکن نبود اما روز پنج شنبه ابراهیم زاده را پیدا کرده و مدارک لازم را برای او ارسال کردیم.

وی افزود: پس از دریافت برنامه های ابراهیم زاده با حضور اعضای کمیته فنی برنامه گزینه ها را بررسی می کنیم تا آنچه شایسته است را انتخاب کنیم اما ممکن است اگر کمیته فنی درباره این گزینه ها به جمع بندی نرسد گزینه دیگری را هم اضافه کنیم.

کاشانی که به صورت تلفنی میهمان برنامه ورزش و مردم بود، در پاسخ به این سوال که شانس کدام یک از گزینه ها برای سرمربیگری تیم پرسپولیس بیشتر است، گفت: من در مسائل فنی تبحری ندارم و تنها یک معلم بوده ام و در کار خودم توانایی دارم. بنابراین باید برای بررسی برنامه ها کارشناسان نظرشان را ارائه دهند.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس کمیته فنی دارد، گفت: ما افرادی را داریم که کارشناس هستند ولی حکم ندارند اما ظرف یکی دو روز اعضای کمیته فنی را هم معرفی می کنیم. با توجه به اینکه آقای دایی تذکر به جایی دادند که باشگاه باید کمیته فنی داشته باشد، ما نظر ارشادی شان را روی چشم گذاشتیم و می خواهیم انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس را بر عهده استخوان خردکرده های پرسپولیس بگذاریم. پس از اینکه به گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس رسیدیم اعضای کمیته فنی را هم معرفی می کنیم تا هواداران بدانند که چه تجربه چند ده ساله ای پشت این انتخاب بوده است.