آرشیو شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۰، شماره ۷۳۰۸
شهرستان ها
۵

با موافقت سرپرست وزارت نفت؛ نفت مسجدسلیمان امسال هم تیمداری می کند

مسجدسلیمان- خبرنگاررسالت:

با موافقت سرپرست وزارت نفت، امسال هم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته یک حضور می یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سرانجام پیگیری های ویژه و مستمر مهندس رییسی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نتیجه داد و وی توانست موافقت ضمنی سرپرست وزارت نفت را برای حضور تیم نفت در لیگ امسال جلب کند.

براساس این گزارش، به دنبال سفر مهندس علی آبادی به مناطق نفتخیز جنوب، مهندس صفرعلی رییسی که این روزها پیگیری های فراوانی برای رفع نگرانی های فوتبال دوستان مسجدسلیمانی بابت حضور تیم نفت در لیگ دسته یک داشته است با مهندس علی آبادی دیدار کرد. در این دیدار، مهندس رییسی با برشمردن تاثیرات مثبت حضور تیم نفت در مسجدسلیمان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان جوانان این شهر محروم، درخواست های فراوان جوانان فوتبال دوست این دیار را برای صدور مجوز فعالیت مجدد تیم نفت در لیگ دسته یک منتقل کرد.

مهندس صفرعلی رییسی در این دیدار از سرپرست وزارت نفت تقاضا کرد با حضور و تیمداری مجدد تیم نفت در لیگ دسته یک فوتبال کشور موافقت نماید. سرپرست وزارت نفت نیز ضمن ابراز رضایت از جلب نظر شهروندان موافقت ضمنی خود را با حضور تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد و گفت به دنبال تامین رضایت خاطر هواداران خواهد بود.