آرشیو شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۵۷
ایران
۱۵

سیل در خراسان شمالی خسارت به بار آورد

بارندگی شدید و جاری شدن سیل در بخش مرزی راز و جرگلان بجنورد پنجشنبه شب موجب بروز خساراتی در این بخش مرزی شهرستان بجنورد شد.

بخشدار راز و جرگلان در گفت وگو با ایرنا گفت: سیل موجب قطع آب و ارتباط مخابراتی و نیز تخریب آب نماها و بروز خسارات به پل ها، راه های ارتباطی و زمین های کشاورزی منطقه شده است.

بارش شدید باران شب و روز پنجشنبه استان خراسان شمالی را فراگرفت و در بجنورد، مرکز استان نیز خساراتی به بار آورد و موجب آب افتادگی بیش از 30 واحد مسکونی در یک شهرک شد. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز از نجات بیش از 500 حادثه دیده در سیلاب بجنورد خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد مظفر با بیان این که بر اثر وقوع سیل و آب گرفتگی در بجنورد تعدادی از افراد حادثه دیدند، گفت: امدادگران تاکنون بیش از 500 حادثه دیده را از میان سیل و آب گرفتگی بجنورد نجات دادند. بارندگی شدید روز پنجشنبه در شهرستان نور استان مازندران نیز خسارت به بار آورد.

به گفته فرماندار نور، برق در بیشتر نقاط شهری و حتی جایگاه های سی.ان.جی قطع شده است که اداره برق شهرستان بخشی از آن را رفع کرده است. عبدالقدیر مشایخی افزود: خسارات احتمالی توفان در حال بررسی است و به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی می شود.

محمدرضا رودگر، بخشدار بلده نیز از بارش برف در این بخش خبر داد و گفت: بارش برف ارتفاعات این بخش را کاملاسفیدپوش کرده و از صبح دیروز نیز در شهر بارش برف آغاز شد.

قطعی 9 ساعته برق در بابل نیز مردم این شهر را کلافه کرد.