آرشیو دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰، شماره ۳۲۸۱
ورزشی
۱۸

تداوم قدرت نمایی بارسا و رئال در لالیگا

2

غول پرافتخار فوتبال اسپانیا هفته سیزدهم رقابت های لالیگا را با پیروزی سپری کردند. بارسلونا که در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال ساراگوسا بود با 4 گل مهمان خود را در هم کوبید. در این مسابقه جرارد پیکه در دقیقه 18، لیونل مسی در دقیقه 43، کارلس پویول در دقیقه 54 و داوید ویا در دقیقه 75 گل های شاگردان گواردیولارا وارد دروازه حریف کردند.

رئال مادرید هم در ورزشگاه مستایا یک برد شیرین را جشن گرفت و با نتیجه 3 بر 2 مقابل والنسیا به پیروزی رسید. اتفاق مهم این بازی ردوبدل شدن 4 گل در کمتر از 8 دقیقه بود. در این بازی کریم بنزما در دقیقه 20، سرخیو راموس در دقیقه 72 و کریستیانو رونالدو در دقیقه 79 برای رئال مادرید و روبرتو سولدادو در دقایق 75 و 73 گل های والنسیا را به ثمر رساندند. با این نتایج تغییری در صدر جدول لالیگا بوجود نیامد تا رئال مادرید با 31 و بارسلونا با 28 امتیاز در رده های اول و دوم باقی بمانند.

در فوتبال انگلستان هم دو تیم بالانشین منچستر شب خوبی را سپری کردند. سیتی که حالابا 34 امتیاز صدرنشین است در خانه خود با نتیجه 3 بر یک تیم سوم جدولی نیوکاسل را از پیش رو برداشت. در این بازی ماریو بالوتلی (41 پنالتی)، میکا ریچاردز (44) و سرخیو آگوئرو (72 پنالتی) برای من سیتی و گاسلینگ (89) برای نیوکاسل گلزنی کردند. یونایتد هم با تک گل دقیقه 11 هرناندز از سد مهمان خود سوان سیتی گذشت تا با 29 امتیاز، در فاصله 5 امتیازی سیتی باقی بماند.

اما در بوندس لیگا برای بایرن مونیخ صدرنشین اوضاع مطابق انتظار هواداران این تیم پیش نرفت، چراکه آنها در خانه خود و در بازی با حریف سنتی شان دورتموند با گل دقیقه 65 ماریو گوتزه تن به شکست دادند. بایرن مونیخ با این شکست 28 امتیازی باقی ماند تا دورتموند خود را به 2 امتیازی این تیم برساند.در ایتالیا هم هرچند لاتزیو صدرنشین با تساوی بدون گل مقابل ناپولی متوقف شد، اما میلان هم نتوانست از این فرصت برای رسیدن به صدر جدول استفاده کند، چراکه آنها نیز در زمین فیورنتینا به تساوی صفر صفر رضایت دادند. در دیگر بازی شنبه شب اینتر 2 بر یک مقابل کالیاری به برتری رسید.